Iemand een idee wanneer en of m'n ei al geweest is? FF geeft niks aan... Wordt er een beetje krankjorum van!
Ik zie hem nog niet. Hoe temp je (oraal/rectaal etc) en elke ochtend op hetzelfde tijdstip VOOR het opstaan?
Ja elke ochtend zelfde tijd zelfde manier. (Via temp. Sensor in m'n mond te doen) Ik heb een ladycomp, voorbehoedsmiddelen o.b.v. Temp. Kan alleen ook andersom gebruikt worden😉 Die is alleen ook van slag, geeft al 2 weken rood (vruchtbaar) aan maar ik de voorspelling voor komende 6 dagen is hij groen (niet vruchtbaar) dit doet hij ook al een week. Computertje snapt het ook niet🙆
Oef ik zie geen eisprong, maar ik zou toch eens een thermometer kopen en dan rectaal proberen. Kijken of hij dan iets stabieler is je temperatuur? Zo op en neer blijft het lastig te zeggen, voor elke computer.
Je mond is niet betrouwbaar om te tempen. Daar krijg je teveel schommelingen van (zie ook je kaartje). Als je deze tempmethode goed wilt doen, moet je het wel rectaal doen via een normale thermometer
Met de ladycomp is het wel echt betrouwbaar, speciale mondsensor. Deze methode is als voorbehoedsmiddel net zo veilig als de pil wanneer je de lampjes volgt wat hij aangeeft (doen wij nu dus niet). Ze kunnen er geen 'niet nauwkeurige thermometer" bijdoen echt niet. Als je op m'n link in handtekening klikt zie je ook m'n vorige cyclus op dezelfde manier getempt en dat is een heel normaal kaartje. Ik geef nog wel borstvoeding 3x p.d. Maar dat deed ik vorige maand ook, snap er geen biet van waarvan ineens dat verschil. Zowel qua temp als voeden niks anders gedaan. Dit was kaartje van vorige maand:
Sorry, maar ik vind je kaartje van vorige maand ook enorm springerig en compleet onstabiel. Dat van een normale thermometer was natuurlijk maar een tip, aan jou of je er iets mee wilt doent. Succes verder en ik hoop dat je snel je eisprong vind op deze wijze.
Ik voel het ook niet als aanval, ik vraag me alleen sterk af of dat schommelen aan de manier van meten ligt of gewoon aan mijn lichaam. misschien komende week eens 2 keer meten, die thermometer beneden kan er dan ook nog wel bij hihi. Ik hoop inderdaad dat ik hem snel vind. misschien komt het wel door de borstvoeding dat de temp. zo schommelt. bij zwanger worden van mn dochtertje nooit getempt.
ik zie hem helaas ook niet.. hij schommelt te erg.. gebruik je ook ovutesten ??? Ik zie dat je via de mond tempt ivm ladycomp. Ik zou ook een rectale kopen en die dan ook elke ochtend voordat je uit bed gaat op dezelfde tijd doen. kijken wat die aangeeft, gewoon voor erbij, kijkne of je er dan wat wijzer van word.