Vals positief doen deze testen niet aan. Een streepje ( roze) betekend hcg maar niet per definitie een doorgaande zwangerschap. Ook een chemische zwangerschap is te meten met deze testen. Over een paar dagen herhalen dus.
Omdat je niet weet wanneer je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad is het gissen wanneer je ongesteld moet worden helaas. Heb je nog getest of er weer een streepje komt? En heb je een foto? Ik duim voor je!
Als ik teruglees in mn app qua klachten dan kan het gewoon echt niet. Heb erna geen pijntjes meer gehad en geen vruchtbaar slijm. Dit had ik allemaal tussen dag 10 en 16. Maar goed er is geen andere verklaring... Ik haat wachten
Pijntjes en vruchtbaar slijm kunnen echt al een paar dagen voor de eisprong zijn, of het eitje van de symptomen springt niet.. Je lichaam kan je soms flink voor de gek houden..
Ja dat blijkt... heb t echt nog nooit meegemaakt... Vandaag ook nog niet ongesteld. Maar temperatuur is nog lager dus ik hoop zo dat het vandaag nog doorbreekt!! Ben wel blijk met mijn beslissing om te gaan tempen, Dan weet je toch wat meer waar je aan toen bent en of je een eisprong hebt en wanneer.
Ik ben pas maandag begonnen omdat ik dacht dat toen een nieuwe cyclus zou starten... Geen ervaring verder met tempen. Maandag : 36.8 Dinsdag: 36.7 Woensdag 36.5 Donderdag: 36.3 Temp rectaal en elke dag zelfde tijdstip (Alleen maandag ietsje later waardoor dit een open bolletje is. Toen ook slecht geslapen door zieke dochter)
Nee dit zegt nog niks. Maar waarom dacht je dat er een nieuwe cyclus aan kwam dan? En verder slaap je elke nacht hetzelfde aantal uren en ga je er in de nacht niet uit?
Omdat maandag mijn NOD was. Ik heb al een aantal maanden cyclus van 27 dagen vandaar. Ik slaap ongeveer hetzelfde aantal uren ja en ga er niet uit. Hoezo zegt deze tempdaling nog niks? Ik dacht dat je temp altijd daalt voordat je ongesteld werd? Lief trouwens dat je de moeite doet om mee te denken
Het zegt niks omdat je maar 3 dagen getempt hebt en dus ook niet weet waar je nu precies in je cyclus zit Wellicht heb je een hele lange en zit je nu nog voor je ei
Ik deed elke dag netjes voor ik mijn bed uitstapte de temperatuur, na eisprong hele hoge tempo van 37.3 en schommelde steeds tussen 37.2/37.5 en 1 dag voor mijn NOD gezakt naar 36.7 en bleef daar ook wel hangen.. 2 dagen overtijd en bleek toch zwanger..