Ik snap het niet.

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Babywens, Feb 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. De ovulatie test was woensdag het donkerst (positief dus)
    Op maandag en woensdag 'geklust'...
    Donderdagavond menstruatieachtige buikpijn met 3-4 druppels bruinig bloedverlies wat ik normaal gesproken NOOIT heb. Dat bloedverlies althans. Mijn cyclus is regelmatig.
    Hou mijn temp bij sinds deze maand en mijn kaartje staat in mijn album.
    Wat ik niet snap is dat mijn temp gisteren 36,8 was en nu weer 36.6.

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Babywens: die positieve ovulatietest kun je invullen op FF. Je hebt dan meer gegevens om je eisprongdatum te bepalen. Ga naar "enter data", ga naar "tests" en kies bij OPK het plusje voor de datum dat je ovulatietest positief was. Dat bruin bloed verlies zou ik invullen als "spotting" op de betreffende datum. Dat kan een ovulatiebloedinkje zijn geweest. Aan je temperatuur zie ik nog geen ovulatie op dit moment. Maar het kan zijn dat je kaartje duidelijker wordt als je deze gegevens invult in FF. Misschien heb je een fallback rise, dan gaat je temp morgen weer omhoog. Nog even doortempen en klussen. Laat gerust je kaartje hier nog een keer zien.

3. Dankjewel, ik heb het ingevuld en mijn 'nieuwe' kaartje staat nu in mijn album.. we wachten het maar even af. ;)
    De ovulatie test van vandaag is hartstikke negatief. ;)

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nog even afwachten wat je temp gaat doen de komende dagen...
    Negatieve testen kun je trouwens ook invullen, kies het minnetje daarvoor. Hoe meer gegevens, hoe beter den ik altijd maar.

5. Oke...mijn ovu test van de 29ste liet wel een verkleuring zien maar ik denk niet sterk genoeg. Gisteren duidelijk minder donker dan woensdag en vandaag zo goed als vaag. Dankjewel alvast.

6. Niet meer actief

Misschien duurt het bij jou gewoon inderdaad 48 uur voor je een eisprong hebt.
    En schiet morgen je temp de lucht in.

7. De temp was vanmorgen 37.0 ;)
    Nu hopen dat ie zo blijft...grin...

Share This Page