hoi meiden nou ben 10 juli ongi geworden ben het nu nog steeds niet vroeg me af wanneer jullie een positieve test hadden met hoeveel dagen overtijd heb er vrijdag 1 gedaan negatief ben in juni gestopt met de pil dus 1e ronde ik verwijt het zelf aan het ontpillen maar ja niet ongi is toch altijd een beetje hoop behouden meiden alvast bedankt liefs diana
Ik teste toen ik zwanger was eigelijk gelijk positief, maar dat was omdat ik mijn temperatuur ook bij hield, voor die tijd teste ik zelfs 4 weken na mijn vermoedelijke NOD nog negatief en dat klopte dan ook altijd. Mijn cyclus varieerde tussen de 28 en 53 dagen.
van harte gefeliciteerd meid geniet er lekker van en bedankt voor je reactie we wachten wel af pffff liefs diana
Ik testte een dag voor NOD al positief, maar heel,licht. Ik zag aan mijn temp dat het eigenlijk niet anders kon. Op NOD was het een overduidelijke Zwanger. Heb wel een hele regelmatige cyclus.
ik denk het niet ik weet het niet ben er nog niet zo in thuis maar volgens mij had ik het moeten zijn allang denk ik ben 10 juli voor het laats geweest dus maar ja wachten wachten pffff liefs
Diana, als het je eerste ronde is dan kan het allemaal best wel lang duren voordat alles weer op gang komt...of heb je de pil niet geslikt?
nee ben juni gestopt 1 ongi gehad en getest vrijdag maar nee dus hou ik het maar op ontpillen heb vreselijk veel buikpijn over de dag verspreid en dan denk ik nu ga ik het worden maar nee geen teken van ongi liefs
bedankt voor jullie reacties hoop dat ik het voor de vakantie word ga 1 sept weg of heeeeel misschien toch zwanger maar denk het niet groetjes
Bij de eerste heb ik voor het eerst getest toen ik al 6 weken zwanger was. Nu ben ik pas van juli van de pil af, ben ruim overtijd, maar zondag negatieve test. Dus lang leve het ontpillen. NOT!! Ben eens benieuwd bij jou dan!
nou dat geeft me toch wel weer een heel klein beetje hoop hoor maar inderdaad lang leve het ontpillen hihihi liefs
Mijn eerste ongi toen ik een hele maand geen pil had geslikt liet ook veel langer op zich wachten.....dat komt wel vaker voor... Maar ik kan me voorstellen dat je hoop blijft houden... Ik duim voor je...
bedankt sandra ik ook voor jouw en voor de rest want we zitten allemaal in het zelfde schuitje tenslotte we willen heel graag een klein liefdes wondertje verwekken dus fijn dat we hier ons eitje kwijt kunnen liefs diaan
ik testte 3 dg voor mn nod maar dat wil natuurlijk niets zeggen, want bij iedereen is t anders! succes!!
ik teste al positief 6 dagen voor mijn nod maar was de maand ervoor wel maar 1 dagje ongesteld geweest dus kan ook zijn dat ik toen al zwanger was dat weet ik pas als ik de eerste echo heb gehad greetz grummelke
ik teste al positief 6 dagen voor mijn nod maar was de maand ervoor wel maar 1 dagje ongesteld geweest dus kan ook zijn dat ik toen al zwanger was dat weet ik pas als ik de eerste echo heb gehad greetz grummelke
ik teste ongeveer 2 dagen voor mijn NOD positief. In de eerste ronde gelijk raak. Wist dus ook niet hoelang mijn cyclus zou zijn. Dus heb maar 28 dagen aangehouden.
mijn moeder wist pas na 4 maanden dat ze zwanger van me was. alleen maar negatieve testen. uiteindelijk met echo kunnen zien dat ze toch echt zwanger van me was had gewoon heel weinig hormoon in haar bloed/urine. hoop trouwens niet dat dit erfelijk is....