Donderdag a.s. krijgen we de uitslag van het "potje" wat mijn vriend pas heeft ingeleverd. Vorige keer was de uitslag niet zo best: 1 miljoen zaadcellen waarvan maar 15% beweeglijk i.v.m. antistoffen door een vroegere sterilisatie. De laatste 3 maanden heb ik hem flink aan de vitamine C, foliumzuur en zink gezet! Schijnt allemaal te helpen..... Hij is gestopt met 15 kopjes koffie per dag (drinkt er nu nog maar 2 per dag) en rookt nu een jaar niet meer. Allemaal voor onze beeb, en nu maar hopen dat het resultaat heeft gehad. Als de uitslag weer niet goed is, gaan we de medische molen in. Duimen jullie met me mee......... XXAnna
Duim zeker met je mee... Wat onfelooflijk goed van je vriend om het allemaal te laten.. Dan zal de kinderwens bij hem wel net zo groot zijn,, Liefs Britt
spannend meid, help het je hopen dat het niet nodig is de mm in te gaan, maar ook petje af voor je mannetje hoor.. heel veel succes
Ik duim voor jullie. Wel leuk om eens te lezen hoeveel een man investeert om een kindje te krijgen. Het is tenslotte straks alleen jij die moet investeren als je zwanger bent van jullie baby! Veel mannen zouden het hem niet nadoen...
Anna, Ook ik duim mee voor je hoor, zou toch wel jammer zijn zijn als manlief alles voor nop heeft gedaan (niet helemaal natuurlijk dat stoppen met roken en minderen met koffie is ook erg goed voor zijn eigen gezondheid!) Wel erg knap van hem hoor, stoppen met roken en minderen met koffie tegelijk, ik ken een hoop mensen die er met 1 van de 2 al moeite genoeg hebben!!!!!! Suc6 Liefs Petra
Tuurlijk duim ik voor je mee, spannend hoor. Tjeetje 15 koppen koffie per dag en dan zoveel kunnen minderen, knap hoor! Hij zal zich wel een stuk beter nu voelen zonder al die koffie en nicotine!!! Hopen dat het allemaal gewerkt heeft voor zn zaadjes
Ik duim met de rest mee!! Super van je man dat ie is gestopt met roken en dat hij nu haast geen koffie meer drinkt!! groetjes!
Annalise ik duim zeker voor jullie !!! En die vitaminepillen heb je mooi op tijd gegeven van zwemmers doen er 3 maanden over om volwassen te worden, dus dan zouden ze nu in topconditie moeten zijn. Maar mag ik vragen waarom zijn zwemmers nu al getest zijn ? Jullie zit in ronde 4 las ik.
Ook ik duim met jullie mee. Dat je mannetje gestopt is met roken is wel heel wat. Zelfs ik krijg het niet voor elkaar
Succes meid, donderdag de uitslag. Met zoveel extra opofferingen, moet er vast wel iets goeds uitkomen. Ik duim voor jullie! Liefs Neia
Bedankt allemaal voor jullie steun! JAAAA! Mijn mannetje is top!!! Vind ik ook! Wij zijn nu (ronde 4) al onder controle, omdat mijn vriend zich in zijn vorige relatie heeft laten steriliseren. Relatie ging over. Paar jaar later kwam hij mij tegen.... en ja hoor, spijt!!!! Hij was ook nog maar 26 toch hij dat liet doen. Dat is dus niet zo'n slimme zet van 'm geweest, maar hij dacht dat die relatie voor "eeuwig" was en zijn vriendin was ervan overtuigd dat ze nooooooit kinderen wilde. Begin dit jaar was de hersteloperatie en het resultaat was niet zo best: 1 miljoen zaadcellen en maar 15% beweeglijk ivm antistoffen. Antistoffen komen bijna altijd voor na een sterilisatie. Die hangen aan het zaad waardoor het moeilijk vooruit komt! Dit was voor ons allebei natuurlijk een grote teleurstelling en daarom doet hij nu ook zo zijn best om gezond te leven. Hij voelt zich al schuldig genoeg. Vandaar dat hij nu al onder controle is, dat is dan ook het enige voordeel. En nu maar duimen.... XXAnna