Ik heb vandaag wat last van mijn buik. Het is niet echt mijn buik maar het zit zo'n 10 cm onder mijn navel, richting mijn vagina. Ook ben ik misselijk en moet/kan ik niet aan eten denken. Overgeven doe ik niet! Het duurt even en dan is het ook zo weer over. Het zijn geen krampen maar een ander gevoel, kan het niet precies omschrijven. Waar kan dit mee te maken hebben?
Kan het groeien van je baarmoeder zijn. Zelf heb ik vanaf 3 dagen voor NOD tot nu toe ook geregeld een beetje buikpijn.
Ik had dat ook heel sterk in week 6 en 7, vanaf vorige week gelukkig een stuk minder want soms was het wel erg pijnlijk. Met name 's avonds in bed. Nu is het dus bijna weggetrokken, zal wel met het groeien van alles te maken hebben
Een gevoel dat je naar de wc moet omdat je aan de diaree bent? En als je naar de wc gaat komt er niks. Zon buikpijn had ik toendetijd wel was idd na 10 minuten weer over. Maar zie dat je zwanger bent! van harte
Een gevoel dat je naar de wc moet omdat je aan de diaree bent? En als je naar de wc gaat komt er niks. Zon buikpijn had ik toendetijd wel was idd na 10 minuten weer over. Maar zie dat je zwanger bent! van harte
Gisteravond ben ik helemaal Knock-out geweest, zo'n last had ik van mijn buik. Ik kan gewoon niet thuisbrengen wat het is. Ook verlies ik geen bloed dus het moet wel goedzitten maar ik had zo'n last. Ik moest 's avonds nog naar mijn werk maar kon gewoon niet van de bank komen, moest afbellen. Het is een zeurderig gevoel wat nu pas een beetje opknapt. Het is geen blaasontsteking want helaas weet ik wel hoe dat voelt Ik moest gewoon huilen van de pijn! Gelukkig zakt het nu af en kan ik mijn dingen weer een beetje doen...
Wat vervelend zeg! Ik zou als ik jou was toch maar eens de ha bellen om te vragen wat het zou kunnen zijn. Ik kan me ook voorstellen dat je ongerust bent.