ik heb sinds 31-10 ovalutatie testen gebruikt tot en met vandaag! denken jullie dat ik me eisprong al heb gehad of denken jullie dat ik nog verder moet testen...... ik weet het niet komt er niet uit groetjes lil momo
meid, gewoon door blijven testen. Misschien is je ei later deze maand.Hoe lang duren jouw cycli normaliter?
Duidelijk geen eisprong!Temp je er nog bij? Ikheb 2 maanden getempt en de 1e maand eisprong op dag 10, en afgelopen keer op dag 14. Kan dus schommelen.Gewoon ff door blijven testen...
Nee ik temp niet! ik heb in de maand 5 al eens ovaluatietesten gebruikt heel de maand door 20 stuks:S kost veel centjes maar daar was ook niks uitgekomen ook niks wijzer van geworden dus! maar goed zal nog wel ff doortesten dan! groetjes lil momo
goeie tip: mocht je nou ongi worden, begin vanaf dan met tempen. Is heel handige methode om vast te stellen of je wel een eisprong hebt.Ook handig om dit een paar maanden vol te houden, zodat je iets achter de hand hebt als je evt. naar je huisarts zou willen gaan. Hoe lang ben je al bezig met zwanger raken?Ben je net met de pil gestopt?Kan ook een reden zijn dat je (misschien) geen eisprong heb, je lichaam moet weer alles zelf gaan regelen en dat kan soms ff duren. Succes!
het lijk erop op je foto dat je ei eraan komt. Hij word wel steeds donkerder. Zo gaat het ieder geval bij mij wel.. ik zou nog een paar dagen verder gaan. Maar inderdaad wat al werd gezegt.. test vanaf het begin de volgende keer. Ik heb nu vaak genoeg dat m`n ei zo verschilde de ene keer op dag 9 en toen weer op 17 echt elke maand anders
ik zit al in de 8ste ronden en ben sinds aprilo gestopt met de pil. ik heb vandaag ook weer getest en nu is het streepje lichter zie mijn foto album dus ik denk dat hij al geweest is 6 november!
hoi! Ik had met testen telkens een licht streepje en ik dacht wel dat hij telkens iets donkerder werd.Maar toen teste ik positief en toen was hij echt moddervet!Volgens de verloskundige blijft die grote hoeveelheid hormoon 24u zo erg zichtbaar in je urine zitten, dus je kunt hem in principe niet missen.Ik denk echt dat je hem nog niet gehad hebt, want zo'n moddervette streep is echt heeeel duidelijk te zien!
nog ff gekeken naar je fotoalbum.Ik zie idd dat het streepje lichter wordt.Maar in de bijsluiter staat dat het streepje even donder of donkerder moet zijn dan de controlestreep.En dat is niet het geval...Twijfelgeval hoor!Waarom test je morgen niet nog 1 keer voor de zekerheid?En er wordt sterk aangeraden dit NIET te doen met ochtendurine, maar rond de middag, om een uurtje of 12.
ik werk heel de dag en kom pas om half 7 thuis! dus dan test ik want dat heb ik heel de tijd niet gedronken vanaf al 3 (laatste pauze) en dan een droge mond van hier tot tokio! maar dat gaat wel over nahet testen! en dan ga ik testen! dus ik doe het altijd zonder 2 uur naar de wc te gaan (want ben 2 uur onderweg voor het werk) en ik drink niets de laatste vier uren! maar goed ik zal het wel zien wat de test morgen zegt! ik heb al eerder getest in de vijfde ronde en toen had ik dit nog niet eens gezien! dusja alleen maar 1 donker en 1 heel licht streepje contineu. we zullen het wel zien. groetjes lil momo
er wordt aangeraden om minimaal 4uur niet naar de wc te gaan! Ik ga 's morgens om 8u voor het laatst naar de wc en dan maar ophouden tot 12u Ik test ook gewoon op het werk hoor!Hihi, ik plas in een schoon boterhamzakje , werkt prima.Nu heb ik staafjes waar ik tegenaan moet plassen.
dat kan je ook doen maar ik vind dat niet zo handig om eerlijk te zijn! en me vriend vind het ook altijd wel leuk als hij het kan zien hoe de streepjes verschijnen maar ik heb wel sinds vandaag onzettend veel last links onder bij je eileiders:S ik weet niet wat ik daar bij moet denken! miss nu eisprong ofzo ik heb geen flauw idee. we zien het eind van de maand wel weer! dan hoopt mijn vriend dat er ook 2 dikke strepen verschijnen maar dan op de zwangerschapstest want we wachten ook al 8 rondes ik weet dat dat in sommige ogen niet lang is. groetjes lilmomo
nu heb ik maar 1 streepje dus denk dat ik wel degelijk me eisprong gehad eergisteren of de dag ervoor! maar ja had 6 november voor het laatst geklust nu hopen dat dat niet te vroeg of nog optijdwas