ik zou graag met meiden willen praten die net als ik jong zwanger willen worden of al zwanger zijn... ben zelf 23 en of dat nou echt jong is... ik vind van wel want ken veel vrouwen die een stuk ouder zijn dan ik. ben zelf juli 2006 gestopt met de pil dus nog niet zo heel lang bezig... nog ff geduld hebben haha groetjes uit twente
Ik val niet echt in de doelgroep denk ik hihi maar ik wil je even veel succes wensen. Ik hoop dat het snel raak is!
Hier is laatst ook een topic over geweest namelijk jonge meiden...ik ben 21. Misschien kun je daar eens kijken en heb je er wat aan. Liefs Lolly
Ik was van m'n eerste zwanger toen ik 22 was en bij de geboorte 23, bij m'n dochtertje 25. Op onze school verschieten de kindjes van de klas dat ik een jonge mama ben. Voor onze 3 de is het net tegenovergestelde
Ik was op mijn 20ste zwanger en was net een maandje 21 toen Levi is geboren Nu ben ik 26 en zwanger van de tweede. Liefs Wendy
Ik was op mijn 21ste zwanger van m'n dochter Kelsey....die word over 3 maandjes alweer 5 jaar! Daarna zijn we voor een 2e gegaan....dat werd helaas een miskraam met 10 weken (in 2004) 7 weken later was ik weer zwanger en daar heb ik inmiddels m'n zoontje (Damiën) van 15 maandjes aan overgehouden En nu ben ik 26 en ben inmiddels alweer 18+ weekjes zwanger van ons 3e hummeltje
Ook ik was zwanger van mijn eerste kindje toen ik 21 was, toen ik 22 was is ze geboren, bij mijn 2e kindje was ik 25 toen ik zwanger was en 26 toen hij geboren is, nu zijn we bezig voor een 3e.
hallo...peetje.. ik ben 19..bijna 20 en ga er ook helemaal voor met mijn mannetje! Dikke kus ps kom ook uit twente..
Hoi Ik was 22 en een half toen ik mijn dochter kreeg, wij zijn nu druk aan het oefenen voor een tweede!De eerste was een bewuste keuze en geen ongelukje ofzo, iets wat mensen snel aan nemen als je jong zwanger bent. Ik denk dat je zelf het beste weet of je er klaar voor bent of niet, ongeacht je leeftijd! groetjes
dan was je 14 toen je je eerste dochter kreeg, wat zou je er van vinden als je dochter ook over 4 jaar een kind verwachtte? ik denk dat je er dan wel anders tegen op zou kijken. jonge oma van 28 jaar klinkt een beetje raar maar als iedereen zo vroeg begint worden ze rond hun 30ste al oma
ik ben 21 nu en zwanger. als alles goed gaat (en dus blijft duren) moet ik in mei bevallen, dan ben ik er 22. man is er 26 en de bevallingsdatum ligt vlakbij zijn verjaardag dussss ... wie weet ach ja, we zullen wel zien, er kan nog zooo veel gebeuren ondertussen!
Ik ben nu 23, twee jaar getrouwd en ben in augustus gestopt met de pil. In onze vriendenkring hebben we maar één ander stel van onze leeftijd die ook al 'bezig' zijn en voor de rest zijn al onze vrienden nog in hun vrijgezellenfase of 'we wonen samen en zien wel hoe het gaat'. Wij willen echt heel graag kinderen maar zien ook dat de kloof tussen ons en onze vrienden steeds groter wordt omdat we een beetje 'voorlopen'. We hopen ook eigenlijk dat we gauw andere stellen ontmoeten die in dezelde levensfase zitten.
Ik ben nu 5 jaar samen met mijn vriend en ben nu ook zwanger en ons kindje komt als ik 21 ben en mijn vriend is 24. Er is bij mij in me vriendenkring ook maar 1 stel die zwanger wil woren en hun zijn 19 en 22. Mijn zus is ook jonge moeder ze heeft 2 kids en is 22.
vind het echt leuk dat hier best veel meiden die ook jong zwanger zijn of zwanger waren..en dat jullie allemaal reageren... groetjes en allemaal veel succes..
Hai pjetje, ik zat net in je foto album te kijken en zag de foto's wat verschrikkelijk zeg. is je kindje doodgeboren of vlak na de geboorte overleden? als je niet wilt antwoorden begrijp ik dat best xx jessey'