Emotionerel door Cerazette?

Discussion in 'Anticonceptie' started by Ghurabaa, Oct 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik slik sinds 3 weken Cerazette, maar heb het idee dat ik hierdoor nog emotioneler ben geworden dan ik al was (sinds m'n bevalling). Heeft iemand daar ervaring mee?

Ik irriteer me aan alles wat los en vast zit, kan om niks ineens heel kwaad worden :)->), voel me heel erg opgefokt. Voel me heel emotioneel, maar vooral om alles heel BOOS. Herkent iemand dat?

Ik ben natuurlijk nog niet zo lang geleden bevallen, en was sowieso emotioneler en prikkelbaarder als normaal. Maar de laatste weken kan ik echt bijna niks meer hebben, en naast dat het voor mijn man niet leuk is zit ik vooral mezelf ook zooooo gigantisch in de weg!

Nou hoop dat iemand dit misschien herkent en raad heeft..

2. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Haha emotionerel moet natuurlijk emotioneler zijn :D lol

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik herken he ;) ik had dit ook .... werd chagrijnig en boos om alles zelfs om een kous die wat afgezakt was (bij wijze van spreken) 3 jaar geleden overgegaan op triodene was beter maar ook nog steeds chagrijnig om alles 2,5jaar geleden gestopt met de pil en geen last meer van gehad :) alleen door de hcg´tjes die door men lichaam gieren :) heb helaas geen tips maar wil je wel succes wensen in je zoektocht naar DE oplossing !

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Ik herken het niet. Slik nu bijna 3 weken de pil. Emotioneel was ik altijd al en nadat ik moeder ben geworden (2,5 jaar geleden) is het niet meer minder geworden (alleen maar erger). Het emotionele hoort ook echt bij het ontzwangeren.

5. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Ik heb ook in het verleden Cerazette geslikt. Ook ik werd heel boos en was net een heks en niet leuk voor mijn gezin. Ook huilerig en moe en hoofdpijn. Ben er toen mee gestopt.

6. wendy1306

wendy1306 Nieuw lid

Mar 28, 2009
    1
    0
    0
    lerares
    ik heb hier ook heel erg veel last van gehad. ik ben uiteindelijk overspannen geworden en door de psycholoog ben ik er achter gekomen dat het voor een groot deel ook door die pil kwam ( ik heb 20 maanden borstvoeding gegeven) nu ik er mee ben gestopt gaat het weer goed met me.... Succes ermee!

7. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Bedankt voor jullie reacties!

De een heeft er dus geen last en de ander wel. Ik heb nu de laatste dagen het idee dat ik weer wat meer te genieten ben, dus ik kijk het even aan. Maar ik ben de laatste paar weken ook echt een heks geweest (Cruella de Vil was er niks bij) en zo ken ik mezelf totaal niet!
    Dus mocht het weer die kant op gaan dan ga ik ook gewoon stoppen met Cerazette, kijken of het dan weer beter gaat..

@ Wendy 1306: Na hoelang voelde jij je weer beter, nadat je was gestopt? Lijkt me heftig dat je er zelfs hulp voor heb moeten zoeken omdat je je zo rot voelde door die pil..

Share This Page