Ben ik nou echt zo dom?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door biancs, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Jaa daar ben ik weer haha. Gisteren wat licht roze verlies, vandaag een tweede daling temp en had omdat ik aan het werk was maar voor allezekerheid een tampon gebruikt en met de krampen toch ff een feminax genomen. Vanavond thuis zag ik dat ik niet veel meer was " verloren" en voelde me niet lekker en nog ff de thermometer gebruikt. Best hoog met 37.3 ten opzichte van vermorgen.

Ik voel mij echt niet in orde, misselijk, doodmoe, gloeiende buik en ongie krampen en er komt maar niets. Mijn BMM is ook aan de harde kant voor een beginnende menstruatie en de boel is aardig 'droog' zeg maar. Arghh frustrerend.

Mijn lf zit tussen de 8 en 10/11 in. Ik heb een rare verkoudheid zonder snotneus. Maar het zit echt op mijn stem en in mijn keel. Loop ik al een week mee. Ik dacht vh weekend aan een beginnende longinfectie, maar de dag daarna waren de klachten weer heel anders.

Wie zet mij met beide benen terug op de grond? Denk echt dat ik morgen even moet afwachten met wat mijn temp doet. En vrees voor het ergste eigenlijk..

2. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Hmmm even morgen afwachten. Een innestelingsdip kan tussen 4 en 10 DPO. Misschien was het bloedverlies een innestelingsbloeding... Dus alles kan :) Ik duim voor je meid!!!

3. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Als je ziek bent, kan verhoging ook daardoor komen en kun je dus niet uitgaan van je temperatuur. De andere tekens hebben er niks mee te maken volgens mij. Gewoon een testje doen over een week, dan heb je zekerheid.

4. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Ik zie dat jouw temp hetzelfde is als gisteren, maar zie nog geen bloedverlies staan. Blijft spannend!

5. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Helaas pindakaas, maar wel weer een nette lf van 10! Blijft wel dubbel maar het zit wel ok. te druk met werk op dit moment. Nu gaan we dan maar voor een kerstkadootje. :)

Deel Deze Pagina