Hi meiden, ik heb ff geen idee, wie kan mij helpen ik heb mijn ei dag 10/11 gevoeld (dat is elke maand ongeveer hetzelfde) maar nu vanaf dag 12 heb ik bruinverlies en gisteren ook met rood en vandaag veel meer rood met slierten enzo maar niet hetzelfde als "normale"ongie... Ben ik nou vandaag/gisteren weer ongie geworden? Moet ik weer opnieuw geen tellen vanaf dag 1? Ik heb echt geen idee... jullie? Liefs Inger
Je telt pas de eerste dag als je echt bloed verlies hebt... En wat jij onschrijft is niet echt bloed verlies.....toch? En je zit in het midden in je cyclus. Het lijkt me ook weer tevroeg voor een innestellingsbloeding..... Moeilijk hoor.
bedankt voor je reactie! gisteren had ik echt rood in de toiletpot en nu vandaag ook echt rood bloed met klonten/slierten (sorry voor het vieze praatje) maar ik ben best wanhopig eigenlijk, wat moet ik hier nu weer mee??
Vreemd...misschien wat te heftige vrijpartij gehad? Innesteling kan niet na een dag. Gekke dingen doet je lichaam soms he!
Ik weet het ook niet, maar misschien een goed idee dit te vragen aan de verloskundige hier op het forum. Die zullen het wel weten lijkt me. Succes.
Mss een bloeding van je eisprong? al weet ik niet of je daar ook klontjes bij krijgt. (ahum) Ik heb ook wel eens een flinke plas bloed verloren na mijn eisprong, maar dat was maar 1 dag.
je vorige cyclus was erg kort zie ik in je onderschrift. Heb je toen een normale menstruatie gehad? Heb je getest of je zwanger was? edit: ik zie dat je wel vaker een korte cyclus hebt
haaai. ik heb precies het zelfde gehad alleen 4 dagen voor mn ongi moest komen. heb ook geen idee of ik opnmieuw moet tellen. ben sinds dien wel met vlagen misseljk en echt heel moe.. iemand die me kan helpen ?
Hoi mamarianka, Weet je zeker dat je niet zwanger bent? Als je niet zwanger bent dan moet je de eerste dag van rood bloedverlies aanhouden als eerste dag. (dus daar opnieuw gaan tellen.)
Ik heb vorige maand helaas negatief getest en dat was ook echt n normale menstruatie. Ik heb nu ook echt buikpijn maar geen bloed.. Ik wordt er echt hek van!