ik snap mijn lichaam niet meer...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nyn81, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraag over het volgende:

4 aug 08 is bij mij m.a. geconstateerd. 9 aug cytotec en 12 sept curettage.

Nu weer aan het proberen, maar erg onregelmatige cylci....
    Tussen curettage en 1e menstruatie zaten 21 dagen, volgende ronde 36 dagen en nu denk ik een ronde van 41 dagen. Ik weet dit niet zeker, omdat ik op dag 41 bruinverlies had en dat duurde drie dagen en toen stopte het!

Ik snap er niets meer van. Is dit mijn menstruatie geweest deze maand? Ik was juist steeds heftig ongesteld na de curettage.

Ik heb al drie keer getest en steeds negatief. Gisteren nog een ovutest gedaan, ook negatief. Is een kans op zwangerschap nu dan uitgesloten? (We hebben 1 dec voor het laatst gevreeën) Ik voel me niet zwanger, maar dat had ik bij de vorige zwangerschap ook pas vanaf een week of 6. Ik heb ook niet het gevoel dat ik nog ongesteld ga worden....

Ik hoop dat iemand van jullie mij hier duidelijkheid over kan geven, want ik maak mezelf helemaal gek.... :(

Groetjes,
    Nynke

PS Helemaal geweldig dat jullie vragen beantwoorden op dit forum!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Nynke,

het is niet heel waarschijnlijk dat die 3 dagen bruinverlies een ongesteldheid was. Helaas is het zo dta de cyclus na een miskraam vaak heel erg in de war is, heel vervelend omdat je niet weet waar je aan toe bent. Waarschijnlijk komt de echte ongesteldheid er binnenkort wel aan, maar het kan ook nog wel ene poos duren. je kunt zwanger zijn maar die kans is niet heel groot, dan had je wel ene positieve test moeten hebben. Afwachten maar, meer kan ik er ook niet over zeggen helaas.

Mirjam

3. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hoi Mirjam,

Nou.... wat ik totaal niet meer verwachtte is toch gebeurd...
    24 dec heb ik toch nog maar getest om er zeker van te zijn dat ik wijn kon drinken met de feestdagen en.... toch wel zwanger!
    Nu hoop ik maar dat het goed blijft gaan, want ik heb natuurlijk laat positief getest en zit niet te wachten op een tweede miskraam.

Groetjes,
    Nynke

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Nynke,

wat fijn voor je! Hoop ook van harte dat alles goed gaat nu!

Mirjam

Deel Deze Pagina