hallo hallo ik had eens even een vraagje, mijn vriend en ik hebben deze ronde echt goed ons best gedaan met klussen enal, ook ovu testen gebruikt voo het eerst en ik had een positieve test op dag 24.. op dag 26/27 ging mijn temperatuur pas echt omhoog... dus tussen die tijd heb ik mijn ei ergens gehad.. nu gebruik ik ook de site fertilityfriend en die geeft dus mijn kruis, mijn eisprong aan op dag 24.. en nu heb ik dus 5 dagen na ovulatie(dag 24 van mijn cylus) ineens oud bloed gehad. mijn vriend en ik hadden net sex gehad, en daarna vond ik het. ik ben gelijk bang dat ik weer ongesteld ga worden..maar dat lijkt me erg vroeg, mijn vorrige lf was 10 dagen dat was ook al niet zo lang, maar 5 dagen lijkt me nogal vroeg.. waar kan dit oude bloed van zijn? een beginnende ongesteldheid? een innesteling? mijn temp was wel wat lager vandaag ( zie kaartje in mijn onderschrift) in iedergeval.. ik weet niet waar het van kan komen en ik maak me zorgen dat ik Nu al weer ongesteld ga worden.. verder heeft het trouwens vandaag niet echt doorgezet, want heb heel de dag met 1 inlegkruisje kunnen doen en daar zit echt maar Heel weinig op. heeft u misschien een idee? hartelijk bedankt alvast! groetjes Sanne
hoi Sanne, voor een innesteling is het wat vroeg op dag 5 na eisprong. Je weet het niet wat het is, kan zomaar ineens optreden, zegt verder niets over een eventuele zwangerschap. Het is in elk geval niet erg. Afwachten maar, ik hoop dat je zwanger bent. Mirjam
@mirjam heel erg bedankt... het lijkt erop dat ik gewoon ongesteld ga worden morgen... dan is het 7 dagen na ovulatie ...pfoe.. mega vroeg natuurlijk! en nog wel zo ons best gedaan deze ronde...naja niets aan te doen... bedankt voor je antwoord groetjess
ow dus net tampon in gedaan en daar zat echt rood bloed aan, dus toch ongesteld geworden... dit kan toch niet goed zijn 5 dpo?
hoi, wacht maar even af of dit echt een ongesteldheid is, of je meer bloed gaat verliezen. Zou inderdaad wel snel zijn na je eisprong. Mirjam