Heel licht bloedverlies bij 4,5wk zwanger??

Discussion in 'Miskraam' started by minimee, Mar 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minimee

minimee Bekend lid

Dec 3, 2011
    852
    79
    28
    Lieve dames, ik ben nu 4wkn en 4dgn (banner klopt niet helemaal ;)) zwanger van ons eerste beebje.
    Alles gaat prima tot nu toe. Alleen ben ik gisteravond erg geschrokken. In mn onderbroek spotte ik ineens 2 druppeltjes slijmerig roze/bruin/oranjeachtig 'bloed' ...t was iig niet helderrood, en ik heb er ook geen krampen bij gehad. Daarna ook geen krampen. Wel wat trekkerige lichte ongi-krampjes, maar had begrepen dat dat vaker voorkomt zo vroeg in de zwangerschap door het werken van je BM. Vannacht en vanmorgen weer gewoon netjes helder slijm, nergens meer iets van bloed te ontdekken. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken...komt dit vaker voor?? Wordt hier echt mega onzeker van..vrijdag had ik nog wel echt een knaltest. Over 3wkn pas mn eerste echo.
    Sommigen gaven aan dat dit wellicht nog van de innesteling is, maar dat lijkt me niet bij bijna 5 weken toch? Misschien iets van een haarvaatje of een gesprongen adertje? Heeft t zin om nog een test te doen?
    pfff...wat een onzekerheid die eerste weken he...:(

2. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Hey Minimee,

Het kan echt ALLES zijn, het kan een innesteling zijn maar ook een begin van een miskraam..Ik heb heb zelf 2 miskramen gehad bij de 1e begon verloor ik in de ochtend wat roze/bruine afscheiding en door de dag heen werd het erger tot ik veel bloed verloor en een vmk had, de 2e keer had ik vanaf mijn nod hee llicht bruin verlies 1 week lang en ook dit liep uit op een vmk en beide keren zei de verloskundige al het kan echt beide kanten op.Terwijl een vriendin van me de eerste 5 maanden gewoon ongesteld werd terwijl ze gewoon zwanger was en nu een mooi zoontje heeft lopen dus je weet het gewoon niet want ieder lichaam is uniek.
    Zoals menstruatie kwaaltjes en zwangerschapskwaaltjes exact opelkaar lijken is dit ook zo met een innesteling en begin van een mk. Het is eigenelijk heel gek dat er zoveel fora's zijn over zwangerschap omdat je het gewoon nooit weet,ieder dingetje wat je hebt of voelt kan zoveel kanten op dus er is voor geen 1 vraag een specifiek antwoord. Maar wij vrouwen zoeken natuurlijk iets om ons aan te hechten en hoop te houden hihi ..

dus kortom het is even afwcahten hoe stom het ook klinkt en ik duim voor je dat je over 8 maanden een mooi wondertje in je armen hebt

3. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    het zal niets erg zijn want dan had je meer ondervonden.probeer te genieten en te ontspannen,ik duim voor je dat alles goed gaat :)

Share This Page