Zouden we goed geklusd hebben?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo meiden,

    Zit op het moment in mijn nachtdienst en het is zo rustig dat ik tijd genoeg heb om weer even lekker te piekeren :rolleyes:
    Mijn vraag is eigenlijk: Ik heb volgens de calculator vandaag mijn ei, (wat is zelf eigenlijk niet denk want ik kan nog geen draderig slijm ontdekken) Mijn hubby en ik hebben za, zo en ma geklusd. Ivm mijn nachtdiensten komt het er haast niet van om dan te klussen. Dus ik hoop dat we goed gemikt hebben!
    Ik was van plan om er deze maand niet te veel mee bezig te zijn maar goed, als het puntje bij paaltje komt dan wil ik het toch weten! :D
    Zouden we op tijd geklust hebben om een eitje te bevruchten?
    Ik weet dat jullie natuurlijk niet in mijn lichaam kunnen kijken maar zijn er misschien meiden die hier ervaring mee hebben?

    Liefs Farfan
     
  2. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Als het inderdaad vandaag je ei zou zijn heb je inderdaad optijd geklust. Ook als je ei morgen ofzo zou zijn heb je nog een goede kans.
    Lastig he met nachtdiensten klussen. Heb nu ook nachtdienst en weet nog goed toen ik nog niet zwanger was hoe erg ik het dan vond om te klussen.
    Lig je lekker moet je naar je werk blegh.
    Hopelijk is het nu voor jou raak.
     
  3. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Majel,

    Ja inderdaad, het is wat die nachtdiensten. Mijn vriend moet gewoon van 7.30 tot 16.00 of van 10.00 tot 18.00 werken en dan ben je haast verplicht om even gauw tussen neus en lippen te klussen. Maar goed vaak ben ik ook moe van mijn nachtdienst en dan heb ik ookl niet altijd zin. Ik moet wel zeggen de keren dat we 'het' hebben gedaan had ik wel 'echt' zin en daar ben ik wel blij mee.
    Ik heb trouwens net ontdekt dat ik toch draderig slijm heb, dus misschien als ik mijnn hubby nog zover kan krijgen vanmiddag.... :p

    Wel bedankt voor je snelle reactie!

    Liefs Farfan
     
  4. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Graag gedaan. Ik ben al de hele nacht aan het internetten en moet nog 2 nachten.
    Hopelijk kan je hem vanmiddag nog even zover krijgen.
     
  5. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    hoi hoi

    ik heb morgen mij sprong als het goed is .. afgelopen nacht flinkt geklust hoop echt dat het dit keer raak is ..
    maar als ik naar jullie stukjes lees moet het haast wel goed komen
     

Deel Deze Pagina