Zwanger???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Feyenoordgirl, Nov 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Feyenoordgirl

Nov 9, 2015
    15
    0
    0
    Hallo,

Ik vraag me af.
    Ik was op 20 september ongesteld, normale cyclus dus.
    Normaal 3 tot 5 dagen ongi.
    In het weekend van 3 oktober geslachts gemeenschap gehad.
    Op 22 oktober lichte bloeding van 1 dag.
    Op 3 november weer een lichte bloeding gehad ook van 1 dag.
    Ik had al een test gehaald en de test gedaan op 26 oktober was negatief, de volgende test op 28 oktober gedaan ook negatief.
    Bloed laten testen, ook negatief.
    Maar het gekke ervan is dat ik wel symptomen heb wat bij zwangeschap hoort.
    Gevoelige tepels, vaak plassen, mijn buik groeit, hoor belletjes in mijn buik, misselijkheid, kan de laatste tijd niet tegen bepaalde geuren, vraag me niet waarom, maar het is zo.
    Sinds vandaag witte bultjes op mijn tepelhof.
    Mijn vriend zei van dat ik maar een echo moet laten doen zodat ik dan echt zeker weet of ik zwanger ben.:(
    Ook zei me vriend dat ik niet zwanger ben, maar gewoon dik ben,:(tja daar heb ik ook niet zo veel aan, ondanks de symptomen dat ik er bij krijg.
    Maar voordat ik een echo wil laten maken, wil ik graag jullie mening horen wat jullie van mijn verhaal vindt.

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    herken de symptomen van eerdere cycli dat ik niet zwanger was....ook de witte bultjes op de tepelhof, de belletjes in de buik, de misselijkheid...vrijwel alles. Het vervelende is dat je, als je hier mee bezig bent, je van alles kunt gaan inbeelden helaas. Zo sterk dat je jezelf echt zwanger kunt voelen. Ik denk, zeker gezien je testen en bloedtesten, dat je niet zwanger bent.

Het is wel gek dat je ongesteldheid zo afwijkt. Wellicht dat even in de gaten houden en eventueel even navragen aan je ha.

Succes.

3. Feyenoordgirl

Nov 9, 2015
    15
    0
    0
    Ik heb maandag afspraak bij de ha.
    Het is wel herkenbaar bij mijn eerdere zwangerschap, dus vindt ik het ook raar dat de testen negatief waren.
    Ik had bij mijn vorige bericht vergeten bij te melden dat ik ook lage rugpijn heb.
    En de symptomen beeld ik mij niet in.
    In ieder geval wordt ik door verwezen voor een echo.
    Ik hoor maandag 16 november wanneer dat zal zijn.

4. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Noord Brabant
    Fijn dat je snel terecht kan bij je ha! Succes maandag :)

5. Feyenoordgirl

Nov 9, 2015
    15
    0
    0
    Dank je:)

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan weet je vast ook al dat symptomen vaak helemaal niks hoeven te zeggen! Sterker nog, de meeste vvrouwen hebben in de ronde dat ze zwanger bleken, juist nergens last van. Men denkt altijd van alles te moeten voelen als je net zwanger bent, maar dat is totaal niet zo.

Ook symptomen van een eerdere zwangerschap zeggen niks over een volgende zwangerschap. Bij Aiden was ik alleen erg moe. Maar bij Finley was ik bijvoorbeeld vanaf het begin extreem misselijk.

Je hebt negatieve testen en ook nog eens een negatieve bloedtest. Een bloedtest kan veel eerder aantonen dat je zwanger bent dan een urinetest.
    Symptomen ontstaan door het HCG-hormoon. Dus dan zou het onderhand toch wel zichtbaar moeten zijn geweest op een test.

Ik vrees dat de kans klein is dat je zwanger bent. Wellicht dat er iets anders aan de hand is, verstoorde cyclus oid wat ook je klachten zou kunnen verklaren. Daarom is het goed dat je een echo laat maken.

Ik hoop dat daarop een zwangerschap te zien is. Zo niet, dan hoop ik dat de echo duidelijkheid verschaft over wat er wel aan de hand is.

Succes bij de huisarts en echo!

7. Feyenoordgirl

Nov 9, 2015
    15
    0
    0
    Dank voor de reactie.
    Maar mijn cyclus was altijd goed, cyclus van 28 dagen dus daar zal het niet aan liggen.
    En inbeelden kan ik niet, want de symptomen liegen er niet om.
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last, op bandenpijn na.
    Sinds net voelt mijn buik zo strak aan.
    Mocht ik toch zwanger zijn, dan vraag ik mij dan ook echt af hoe ver ik ben.
    De vorm van me buik zegt al genoeg, ik denk er niet altijd aan, alleen op bepaalde momenten zit de buik mij in de weg. Broeken gaan strak zitten, wat ik vorig week wel goed aan kon.

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik hoop dat wij beiden hartstikke ongelijk hebben, maar dan ben je wel de uitzondering op de regel. :) En met inbeelden bedoel ik niet dat je dingen voelt die er niet zijn ... meer dat je overal veel meer op let dan gebruikelijk dus ook meer voelt. En je dan alles wat je voelt relateert aan een wel of niet denkbeeldige zwangerschap. ;) Die bubbeltjes in je buik kunnen worden veroorzaakt door gas. Opgezette buik kan veroorzaakt worden door je darmen wat ook weer de bubbeltjes verklaart etc. maar hey net wat ik al schreef...veel succes bij de ha, hoop echt op goed nieuws voor je.:)

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    In je vorige reactie schreef je nog dat je alles herkende van je eerdere zwangerschap:(
    Ik denk ook dat je niet zwanger bent.Anders had je wel een positieve test of bloedtest gehad.Wanneer heb je de laatste test gedaan?

10. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

Dec 10, 2013
    644
    0
    16
    Ik denk dat je niet zwanger bent.
    Aardige vriend heb je trouwens.

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Ik moest stiekem ook een beetje lachen om je vriend..

Maar nee ik denk niet dat je zwanger bent en als het wel zo is dan is het wel gek dat een bloedtest dat niet aantoont

12. Rose2887

Rose2887 Actief lid

Nov 11, 2015
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had ook altijd een cyclus van 28 dagen en ineens een veel langere cyclus. Dus daar kan het degelijk wel aan liggen...maar success :)

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Succes morgen, al geven de negatieve zw- en bloedtest geen positief beeld!

14. Feyenoordgirl

Nov 9, 2015
    15
    0
    0
    Hoi,

Donderdag 26 november afspraak bij de gyn.
    Ook ruikt mijn urine sinds enkele dagen weeïg, zeg maar zoete geur.
    Mijn buik groeit lichtjes door, voelt ook heel strak als ik heb gewerkt, ( werk bij de thuiszorg).

15. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

Jan 22, 2015
    623
    55
    28
    Female
    Ik denk niet dat je zwanger bent, dan zou je echt wel een positieve test of bloed test moeten hebben..

Ik heb elke maand andere 'symptomen' soms ook helemaal niks! Misschien ben je er wel te veel mee bezig en let je overal op waardoor je nu van alles voelt, ik praat uit ervaring ..

Sinds dat ik weet dat zwanger worden voor ons niet vanzelf gaat, en ik geen ovulatietesten meer gebruik. Ben ik veel rustiger en er bijna niet meer mee bezig. En sinds dien, bijna geen 'symptomen' alleen een paar dagen voor nod lage rugpijn..

Succes hopelijk ben je snel zwanger! :)

16. Feyenoordgirl

Nov 9, 2015
    15
    0
    0
    Hoi,

Donderdag nadat ik bij de gyn ben geweest, laat ik het weten hoe en wat.
    Maar 1 ding vergeet je bij te zetten.
    Bij mijn vorige zwangerschap van me zoontje, had ik ook negatieve urine en bloedtest, maar wel zwanger, vond het apart, maar het blijkt dat zulke situaties gebeurd.

Ik kan je nog sterker verhaal vertellen.
    Mijn vriendin was gesteriliseerd, ze had Clippjes bij haar eileider, maar was na enkele jaren toch zwanger geworden.

Maar dat is een andere verhaal.

En weet je ik ben er niet steeds mee bezig.
    Het zijn wel herkenbare symptomen, ik hou mijzelf niet voor de gek, en mijn lichaam al zeker niet.
    Ik weet alleen niet op welk bericht je had gereageerd.
    Het antwoord wat jij gaf, past niet op mijn mededeling van dat mijn urine weeïg ruikt.

Al met al weet ik donderdag meer.

17. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Noord Brabant
    Vervelend hoor al die onzekerheid, ik hoop voor je dat je snel meer weet en dan natuurlijk het liefst positief nieuws. Succes donderdag :)

18. Feyenoordgirl

Nov 9, 2015
    15
    0
    0
    Dank je.
    Laat donderdag weten hoe het is gegaan!

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Waarom vertel je dan die sterke verhalen in jouw ogen? Daarmee geef je indirect aan dat je wel zwanger MOET zijn en dus negatieve bloedtesten en urinetesten totaal niet vertrouwt! Maar de kans is inderdaad levensgroot dat jij dan ook wel zwanger zult zijn gezien de ervaringen in je persoonlijke omgeving en al jouw lichamelijke klachten. Het kan niet missen!

Succes bij de gynaecoloog! Hoop dat je inderdaad zwanger bent

20. Feyenoordgirl

Nov 9, 2015
    15
    0
    0
    Ik weet niet waar je het over hebt Be Happy?
    Waarom zou ik sterke verhalen vertellen.
    Ik legde uit zoals het is, niks verkeerd aan dus.
    Achter af had ik mijn bevindingen niet op zwangerschapspagina moeten plaatsen, want er zijn toch weer personen zoals jij die denkt het weer beter te weten. Ik schreef mijn situatie, maar toch zegt mijn inbeeldige stemmetje dat er toch personen zijn, die mijn situatie niet even serieus nemen. Want ze lazen alleen maar dat mijn urine en bloedtest negatief waren. Nogal logisch dat men er van uit gaat dat ik dan niet zwanger ben.
    Mijn inbeelden doe ik niet aan mee, want wat heb ik daar nou aan? Niks dus. Ik melde alleen mijn situatie, dus ging ik ervan uit of er meerdere zijn die hetzelfde hebben mee gemaakt.
    Maar niet meteen oordelen, want dat laat ik toch liever aan een arts over.

Share This Page