Onze dochter is over een week 7 maanden. We hebben een houten vloer en we gebruiken nu zo'n hema picknickkleed als speelkleed. Dat ging tot nu toe prima, alleen merken we nu dat ze probeert te teigeren en dan het kleed naar zich toe trekt ipv van zichzelf vooruit. Gewoon op de grond komt ze zowaar een paar cm vooruit. Hoera! Maar nu willen we dus een kleed wat niet verschuift of verfrommeld raakt op een gladde ondervloer. Bij de recensies van bijvoorbeeld de speelmat van fisher price lees net ik dat deze ook weg glijdt op een houten vloer. Omdat ze al bijna 7 maanden is, wil ik liever niet al te veel geld er aan uit geven. Tenzij het een gewoon mooi vloerkleed is die straks op haar kamertje kan. Maar dan ben ik weer bang dat dat te hard is en ze schaafwondjes krijgt. Hebben jullie tips of goede ervaringen? Mijn ouders hebben het ikea-kleed en dat lijkt wel ok...
wij hebben een autokleed gekocht, ideaal!! We konden zelf beslissen welke maat dus hebben nu een leuk speelhoekje voor hem. Die autokleed is nu inderdaad voor het niet verschuiven en als hij straks wat ouder is, kan hij hem nog gebruiken!
Hier meerdere kleden, 1 vd bambino, maar die is heel glad en toen ze in haar fase was van oefenen met tijgeren/kruipen was dat niet wat.. Daarna een kleed gekocht vd ikea, die werkte voor haar prima, ze speelde erop, kon erop tijgeren, leerde er op staan en kruipen! Nu heeft ze het kleed gewoon in haar speelhoek liggen met haar speelgoed erop
Ik heb deze pas gekocht ideaal.. Ook leuk voor straks als ze naar school gaan... Playshoes Zeer groot Speelkleed van EVA schuim. Alfabet - Babywinkel voor de leukste babyartikelen.
Ik heb ook van die foam tegels. te koop bij Blokker, Bart Smit, Intertoys (bij Intertoys heb ik ze gekocht voor 13,-, heb twee setjes gekocht)
Wij hebber er 1 bij kidzimpulz besteld. Je hebt er diverse maten en een speciaal kleed voor buiten. Ideaal!! Makkelijk af te nemen en schoon te houden. Ook makkelijk mee te nemen. Leuk detail....vele leuke kleurtjes en je kan er ook een naam laten drukken. Ze zijn wel wat aan de prijs maar ze gaan jaaaaaren mee
Dank voor alle tips! We hebben gisteren de foamtegels van de intertoys gekocht en die valt bij mevrouw in de smaak! Ze teigert nog niet, maar is heel druk met oefenen!
Ikea! Een boven en éen beneden, ze verschuiven niet en heb een hele gladde vloer beneden. Ook niet duur vond ik, dacht 12.95 voor een royale.
Wat je ook kan doen bij het kleed wat je al hebt is om zo'n anti-slip mat eronder te leggen. Bij de Marskramer kan je die zelf op maat kopen. Toen mijn jongens nog klein waren legde ik zo'n anti-slip mat ook onder de boxkleden in de box. Ideaal!