Mijn (manlijke) collega zei vandaag tegen mij dat toen zijn vrouw zover was als ik (15 weken) dat hij het hartje al kon horen met zijn blote oor op haar buik! Ik geloof het eigenlijk niet, aangezien er zelfs mensen zijn die met een angelsound nog moeilijk het hartje kunnen horen. Of kan het toch?
Dat kan niet bij dit termijn. Waarschijnlijk is het de hartslag van moeders zelf geweest. Eigenlijk weet ik dat wel zeker Kwebbel
Mijn vriend kon het vanaf 25 weken horen met zijn blote oor. Maar dan niet iedere keer als hij ging luisteren. Was net hoe het kindje lag... Nu hoort hij hem bijna altijd wel als hij luistert. Kan zelfs het verschil horen tussen hartslag en de pulsering van de navelstreng. Hij vind het wel heel leuk hoor! Hoop dat jou man/vriend het t.z.t. ook goed kan horen. Olga
het schijnt dat je het kan horen met een wc rol tegen je buik aan, van af hoeveel weken weet ik neit, nooit uitgeprobeerd
lijkt me inderdaad ook erg vroeg. Mijn man kon het wel al snel horen met zijn blote oor, maar dat zal denk ik wel rond de 20 weken geweest zijn. Het is inderdaad ook net hoe je kindje ligt. Groetjes, Lucienne
zeg nooit nooit zou ik zeggen,aangezien er wel degelijk een hartslag aanwezig is bij een gezonde 15 weken,....kan een uitzondering geweest zijn
Kan echt niet zo vroeg. Soms met de doptone nog moeilijk te vinden. Je moet dan echt wat verder in de zwangerschap zijn Moeders hartslag kan je wel vaak met het blote oor dan horen. Kwebbel
haha! hij zal inderdaad wel de hartslag van zijn vrouw gehoord hebben en anders kan hij mooie verhalen vertellen... Dat kan echt nog niet.... Zelfs met een wc rolletje of andere methoden is het nog moeilijk met 15 weken.
ik vraag me dat echt af of het bij mij nu al te horen zou zijn met een stethoscoop ik durf het zelf niet uit te testen, stel dat ik het niet vind, dan begin ik me weer zorgen te maken
dan moet je et niet doen,anders doe je het voor de lol,...dat kan ook en laat je t echte werk aan de profs over