Hey dames, Ik ben begonnen met ovu testen van midstream, nu gaf hij net een licht streepje aan.. en mijn vriend gaat hem straks ook even proberen. Ik ga komende dagen wel blijven testen. Graag hoor ik van jullie wat jullie ervaringen waren met midstream, want met dipstick heb ik zw test vals postief getest... ( heb dit pakketje van hem gehad) Jullie nog andere tips om mijn ei te vinden? Ik heb nog niet getempt.. zou ik dat nog kunnen gaan doen of heeft dat nu geen zin? groetjes,
Hi, heb alleen ervaring met de zw testen en de dipsticks vind ik onbetrouwbaar, de midstream blijven superwit als ik niet zwanger ben. Wellicht geldt dat ook voor de ovutesten, hopelijk vind je snel je ei, succes!
de dipsticks ovutesten heb ik veel gebruikt, de midstream een paar keer toen in langs een paar dagen in het buitenland zat. Ik vond zelf die minder, had het idee dat de dipsticks beter te zien waren, dus heb liever de dipsticks. blijf gewoon doorgaan met de testen tot ie pos aangeeft. Het kan ook zijn dat je een aantal dagen een licht streepje hebt. Ik ben op een gegeven moment 2x op een dag gaan testen toen ik merkte dat de testen wat pos werden. Ik had namelijke lange cyclussen en wilde weten of ik wel een ei had. En wou um niet missen. Tempen zou je ook kunnen doen. Moet je wel elke morgen op vast tijdstip gaan tempen. Je kunt er voor de zekerheid alvast mee beginnen, dan wen je alvast aan het idee dat je elke dag moet tempen
ik heb een tijdje getempt, maar toen had ik de diagnose PCO nog niet. Ik had gister om 18.30 uur een lichte 2de streep, mijn man heeft er ook 1 gedaan ( met dipstick ook slechter ervaringen) en die was blanko ( ook na indrogen) Ik zal vanavond even een foto plaatsen! Doe er vanavond nog eentje. Ik gebruik Clomid en zou idd binnen nu en 3 dagen mijn ei moeten hebben.. dus ik zou het op de testen idd moeten kunnen zien in deze dagen... De ervaringen met dipstick waren heel slecht ( zie album) vals positieve test. Die gebruik ik niet meer
vervelend dat je pcos hebt! hopelijk slaat de clomid snel aan! Houd de testen goed in de gaten, en eventueel dus naar 2x testen gaan. Tussen de middag en eind vd dag. Sterkte ermee!!
ik test pas eind van de dag is dat goed ( voor s middags zou ik er een paar bij moeten halen.... hebben jullie suggesties welke?)