Bruin bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Aowyn, 3 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hoi. Ik weet dat je bloed kan verliezen tijdens je zwangerschap. Maar toch word ik hier onzeker van. Vannacht bij het afvegen merkte ik dat ik een bruinig kleur an mijn afscheiding had. Toen ik vroeg vanochtend ff het bed uit was om te plassen had ik het weer, bruinig kleur aan afscheiding. En later op de ochtend weer naar de wc en deze keer echt bruin bloed verlies dat je ook die stukjes bruin bloed hebt. Verder nergens last van. Ben de laatste paar dagen wel misselijker en mijn borsten zijn weer erg gespannend en natuurlijk moe. Een kersverse mama vriendin zei dat zij dit bij 9 weken had en mijn schoonmoe zei net ook al dat zij dit bij 2 zw had maar als het pas rood wordt moet ik mij zorgen maken. Toch vraag ik het liefst aan 1 van jullie, de vk, want dan voel ik mij beter :oops: :( Trekt dit vanzelf weg? Dit is mijn 1ste zw. Ik loop telkens naar de wc om te kijken of het al afgelopen is en ik moet straks ook weer van 17u tot 1u werken :( .... alvast bedankt voor het luisteren/lezen.
    gr. helen

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Helen,

ja het hoort er echt bij, het kan ook geen kwaad. Pas als je veel helderrood bloedverlies hebt in combinatie met heftige buikkrampen heb je kans dat het misgaat. Dit is oud bloed dat nog door je baarmoeder wordt uitgestoten.

Mirjam

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hoi mirjam, ik heb vanochtend de vk opgebeld en heb ipv 26 feb mijn 1e echo de 14e. Om te kijken of alles goed is. Ook zij zei dat dit niks hoefte te betekenen maar om mij gerust te stellen een vervroegd echo om te kijken of alles goed was. Verder ben ik nog steeds misselijk en moe :( Ik hoop dat dit snel over is....

Deel Deze Pagina