Nee, want de dag van je ongi, is meteen de allereerste dag van je nieuwe cyclus, en hoort dus niet meer bij je oude cyclus.
Stel je wordt ongesteld Dat is dag 1 Je wordt op de 28ste dag ongesteld, dat is weer dag 1 toch? van je nieuwe cyclus? (dus niet 28 in je oude cyslus maar dag 1 in de nieuwe) Tel dan de dagen van de eerste dag van je menstruatie tot aan je nieuwe dag 1 (28ste dag). Dan zijn dat toch 27 dagen?
dat bedoel ik de hele tijd als je ongie word is dat je eerste dg van je 28 dagen van je cyclus.. en dan tel je door dus het is voor haar nu de 28ste dag en niet de 27ste
Ja het is de 28ste dag, dat zeg ik ook niet. Maar als haar cyclus 28 dagen is dan word zij altijd op de 29ste dag ongesteld (dan hou je 28 dagen over) Dat is morgen.
Nee, dat heb je fout. Cyclussen varieren van lengte. Jij gaat ervan uit dat ze een 28 dagen cyclus heeft. Maar als ze op dag 28 ongie wordt, dan heeft ze dat dus niet. Want dan tel je maar tot dag 27. Niet iedereen heeft een cylcus van 28 dagen. Kijk het forum maar na, bij alle onderschriften.
ik ga niet alle leden af.. ik doe mijn ding zo als ik denk dat ie goed is.. en jullie die van je eigen.. zo hoeven we ook niet verder op het zelfde.. want het komt toch op het zelfde neer
Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen op dag 28 krijg ik mijn ongi...Dus wie wil het nu aan om me info te geven... Want mamamanuela heeft gelijk hoor...klinkt logisch Gr ikke
Dan zou je dus weleens je eisprong kunnen missen. Dat kan dus anders uitkomen als je denkt omdat je dus 1 dag er naast zit. Ik bedoel het allemaal niet vervelend, maar echt, geloof me, als haar cyclus 28 dagen is, dan word ze op de 29ste (nieuwe 1ste dag) ongesteld. Morgen dus. normaal gesproken.
ik tel nooit verkeerd.. maar maakt niet uit.. met mijn zoon ws ik gelijk zwanger en de tweede keer ook helaas uit gedraait op een miskraam.. mar goed het is goed zo..
Nee puzzcat echt niet. Als jij op dag 28 ongesteld word, is je cyclus 27 dagen. pak je agenda erbij. neem de eerste dag van je ongie. tel de dagen tot en met de dag voor de eerste nieuwe dag. Wacht.. ik plaats een cyclus kaart van me erbij: Je ziet onderin dag 1 t/m 28 lopen. Je kan ook de eerste dag 1 weer zien van de nieuwe cyclus. Ik werd dus ongesteld op de 29ste dag. (tel maar door) alleen is die dag 1 van de nieuwe cyclus, dus telt die niet meer mee. Dus hou ik 28 dagen over. Als jij dus ongie word op die 28ste, veranderd dat in dag 1. dus hou je 27 dagen over. (Dit is een programma waar miljoenen vrouwen hun cyclus en temp mee bijhouden.)