Ik heb al sinds ruim 3 weken "menstruatie"krampen onder in mijn buik. Dit begon ongeveer anderhalve week voordat ik ongesteld moest worden. Ongeveer een week voordat ik ongesteld werd kreeg ik last van bruinige afscheiding. Toen werd ik ongesteld. (normaal ruim 4 dagen behoorlijk)nu 2 dagen redelijk wat, zonder stolsels, wat ik normaal wel heb. (ik ben al ruim 6 maanden van de pil af en sinds maand 1 was mijn cyclus regelmatig) De krampen werden tijdens deze 2 dagen wel erger. Maar na die 2 dagen bleven ze. tot nu toe, 2 weken later heb ik er nog steeds last van. Mijn borsten werden zachter en er zitten allemaal puntjes rond mijn tepels. Ook ben ik sinds anderhalve week elke dag wel een paar keer misselijk. Ik hoef niet over te geven, het is meer een weeïg gevoel. Gister heb ik een test gedaan (kruidvat) en helaas was deze negatief. Maar de klachten blijven. Ik weet het niet meer. Mijn moeder was ook de eerste 3 maanden behoorlijk ongesteld, dus dat hou je dan toch in je achterhoofd. Wat denken jullie ?
Hey, Tja rood bloedverlies en bruinverlies en een negatieve test..... helaas zou ik zeggen niet zwanger.. Maar wie ben ik, de wonderen zijn de wereld niet uit. Wacht nog een paar dagen en doe nog eens een test als je nog steeds verschijnselen hebt. Meis succes hoop voor je dat het positief zal zijn. liefs sancho
Ja ik weet het. Dat denk ik dus ook, maar ik word gek van die krampen en dat misselijke. En omdat mijn moeder ook ongesteld was de eerste 3 maanden, heb je dan toch hoop.