Ik wil even dit heeeeeerlijke geweldige gevoel met jullie delen Ik pas sinds gisteren alweer in mijn oude broeken en mijn buik is helemaal niet meer te zien (met dank aan corrigerend ondergoed, dat dan weer wel ) Wat een genot, des te meer omdat ik na mijn eerste pas na 2 jaar in mijn oude maat zat.
Is inderdaad snel! Heerlijk toch! Probeerde gisteren me skinny jeans aan te doen maar dat ging niet hihihi. Heb nog teveel spekjes rond me middel
Ik heb vandaag ook een oude spijkerbroek dicht gekregen! (beetje gevoelig aan baarmoeder omdat ie nog wel wat strak zag hihi ) Geen corrigerend ondergoed, dus met een strak truitje niet zo mooi haha.. Maar was wel blij! Loop wel in m'n joggingbroek hoor, zit lekkerder En m'n skinnyjeans gaan nog niet dicht
Werkt corrigerend ondergoed dan echt zo goed? Ik probeerde een oude skinny jeans weer aan te trekken, kreeg 'm wel dicht, maar hij zat nog wel wat strakker dan voordat de zwangerschapskilootjes erbij kwamen. Dus hier nog steeds in m'n positie-skinny jeans helaas
goed!!! wil ik ook wel....maar ik geef mezelf een maandje...haha, dat is zelfs nog weinig. Bij mijn eerste heeft het ook lang geduurd voor ik de 23 kilo kwijt was!! nu ben ik 9 kilo aangekomen en 32 weken dus ik doe nog even goed mn best om het zo laag mogelijk te houden (maar ja die brinta en havermoutpap zijn zo lekkerrr)
Lekker hoor Hier is mijn buik wel weer plat, maar ik pas mijn broeken echt nog lang niet. Moet dan ook nog 5 kilo kwijt. Ik maak me er niet druk om, de vorige keer is het ook allemaal goed gekomen. Toen kon ik volgens mij na 2 maanden weer in mijn broeken. Dus hier nog steeds mijn zwangerschapsbroeken aan
Ha ja lekker gevoel niet? Hier ook al hoor! Met een week of 5 kon ik ook mijn spijkerbroeken weer lekker aan. Was maar 10 kg aangekomen en zijn er al lekker vanaf hoera en ik doe er niets aan!! (Behalve dan borstvoeding geven ) Geniet er maar lekker van HOERA!
ik ga het morgen ook eens proberen...(heb wel een ks gehad dus misschien is het nog gevoelig op buik) moet nog 2.5 kilo en dan ben ik weer op oude gewicht......
Wat is dat toch heerlijk he. Bij mij was het helemaal super. Na de bevalling was ik 8kg lichter dan vóór de zwangerschap. Ben dus wel toe aan een nieuwe garderobe. Maar dan een goed maatje kleiner. Liefs
Jeetje wat passen jullie allemaal weer snel in je oude broeken. Was bij mij echt pas na 4/5 maanden ofzo en toen paste ik nog geen eens alle broeken. En nu ben ik weer zwanger, dus ik heb nog een hele bups broeken liggen die ik nog niet aan heb gehad. Hopen dat het na de bevalling van beebje nr. 2 wat sneller gaat met die kilo's...
Oeiii...Ik ben jaloers!!!!! Ik pas ze helaas nog niet. Ik ben inmiddels zo'n 10 kg afgevallen, maar er moet nog minstens 8 kg af.. Vanaf januari ga ik weer lekker sporten, dan hoop ik dat het snel gaat. Ben die zwangerschapskleren zo zat! En ik hoop dat het door de bv ook goed blijft gaan. Snoep laat ik in ieder geval al staan, dat scheelt ook.
ben jalours. wou dat ik ook mijn oude kleren weer aan kon krijgen. ben nog 5 kilo zwaarder. mijn buik word al wel steeds platter gelukkig,nu de rest nog. bij mijn oudste dochter gaf ik bv en nu fv en het gaat er nu veel minder snel af.
Ik paste binnen 2 weken weer in mijn oude kleren en was ook weer op m'n oude gewicht van voor mijn zwangerschap. Heeeerrrrrlijk! 'k Was die buik zo zat!
Volgens mij kon ik na 2 maanden mijn oude kleren weer aan, maar mijn oude gewicht heb ik nog niet, ik moet er nog 4 kilo af. Eigenlijk meer want voor mijn zwangerschap wilde ik er ook al minstens 4 kwijt. Ik geef nu bv dus op dieet ga ik lekker nog niet, sterker nog, ik eet alles wat lost en vast zit en ik kom niet aan juist door de bv, daar geniet ik nu even lekker van
Ben jaloeeeersss..... Ik moet nog 7,3 kilo afvallen om op mijn oude gewicht te zitten, dus mijn gewone broeken kan ik nog wel even vergeten. Hoop de kilo's snel te verliezen. Ben die zwangerschapskleding zat!!!!