Hoi Wanneer doen jullie je kindje een dunn(er)e jas aan? Ik vind het soms moeilijk om in te schatten. Neem nu vandaag... 12 graden, maar totaal geen zon. Over een maandje gaat hij naar school. Dan vind ik het nog moeilijker! Want dan gaat hij meer buiten spelen. Ik ben benieuwd!
Milan is nog wel wat jonger, maar ik kijk gewoon naar mezelf. Vandaag heeft 'ie een winterjas aan, omdat er idd totaal geen zon was vanochtend toen we hem naar 't kdv brachten. Maar gisteren bijv. heeft 'ie in een vestje buiten gespeeld (ik liep zelf ook zonder jas buiten). Als ik 't zelf mooi genoeg vind voor een zomerjas (of vestje met eventueel een bodywarmer) doe ik dat ook bij hem aan. Hij geeft 't zelf wel altijd goed aan als hij 't koud krijgt.
Inderdaad, ik kijk ook gewoon naar mezelf. Ik had vandaag een dunne trui aan. Mijn zoontje had een long-sleeve shirt aan, dus heeft daarnaast een vest aangekregen. Een laagje extra. Maar dat is dan beschut in de tuin. Toen ik even met hem ging wandelen heb ik wel zijn winterjas aangedaan, ik had toen ook zelf mijn jas aan..
Gisteren liep Jesse, net als wij, lekker buiten in z'n broek en trui, zonder jas. Vandaag weer in z'n winterjasje. Meestal hangen hier vanaf maart t/m altijd twee jassen voor iedereen, de zomerjas voor als het mooi weer is, en de winterjas, voor als het kouder is. Ik ben altijd blij als het koude weer echt weg is, dan kunnen die dikke winterjassen weer van de kapstok af.
Hmm donderdag zonder jas in de tuin.. met dunnere jas voor op straat. vrijdag was ze toch weer koortsig... (eigenlijk woensdagavond ook al.. maar donderdag ging het prima) dus toen toch maar een warmere jas aan bij het boodschappen doen. hevig protest.. ze wilde liever een dunne jas aan (vervelend genoeg is het mama die beslist ) maar wij hebben dan gewoon een eh.. "tussenjas" zegmaar een dunne winterjas en dr normale winterjas is nogal dik.. dus dat hoeft niet perse met dit weer
Ymke is helemaal verliefd op haar zomerjas, ze wil alleen die aan. Als we met de auto boodschappen gaan doen mag dat, maar met buitenspelen deed ik haar vandaag nog de winterjas aan (onder het mom van dan gaat je mooie jas kapot).
Steven had vorige week z'n jas wel aan, maar gewoon een stuk open. Als ik zelf m'n zomerjas aan doe, doe ik hem die ook aan.