Ik heb tijdens de innesteling 2 dagen last gehad van bruinverlies. 1 dag voordat ik eigenlijk ongesteld zou worden had ik weer een beetje last van bruinverlies dit heeft ook 2 dagen aangehouden. Nu mijn zogenaamd NOD dag heb ik helemaal niets. Zal ik een testje doen? En kun je die gewone (goedkopere) tests midden op de dag doen? of kan ik beter wachten tot morgen ochtend voor de eerste plas.
Vind dit altijd beetje rare vragen, tuurlijk testen! Op de verpakking staat wel wanneer je kan testen, 's morgens of ook 's middags.
waarom een rare vraag? misschien had iemand me geadviseerd om nog even te wachten en het aan te zien. ik weet helemaal niets af van tests en had er niet eentje thuis liggen dus weet niet wat er op de verpakking staat. heb de test gedaan overigens. Negatief. misschien is mijn cyclus gewoon overstuur deze maand.
Vanaf je de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden, kan je testen. En tsja, als je wil weten of je zwanger bent, kan je dan gewoon een testje wagen. Het ligt dan aan jezelf of je meteen test of het eerst nog even afwacht. Bruinverlies kan betekenen dat je zwanger bent, maar evengoed dat je niet zwanger bent. Er is dus maar 1 manier om daarachter te komen Ik kan natuurlijk niet voor Dib spreken, maar ik denk dat ze zoiets bedoelt.