vruchtbaarslijm/sperma

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiki12, 30 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki12

kiki12 Nieuw lid

30 mrt 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames...ben hier nieuw en heb een vraag. Wij zitten in de eerste ronde voor een derde kindje. Bij de andere twee de eers te ronde zwanger, heel dankbaar! Mijn nod is 3 april. Twee weken geleden in mijn vruchtbare dagen seks gehad en hadden toen ook slijm waar ik lange draden van kon trekken. Voor mij een bevestiging want dat was de vorige keren ook zo. Nu komt mijn vraag en grote twijfel. Gisteren avond seks gehad en meteen gaan slapen..wat trof ik vanmorgen aan...vruchtbaarslijm!! Precies zoals alle andere keren. Is dit dan sperma? Heb ik dit dan altijd verkeerd gezien? Ik ben er een beetje van in de war. Wie kan me helpen? En sorry voor de details. ..

2. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Hai Kiki12

Ik kan je niet helpen maar kan je wel zeggen dat ik je twijfel snap. Want ik heb hier ook last van dat ik 't nooit zeker weet!
    En ben bij m'n dochter ook in ronde 1 zwanger geworden dus ben er ook niet helemaal bekend mee.. Zit nu ook in m'n eerste ronde, ga 8 april testen. Dusss, ik kan je helaas niet helpen maar ik snap wel wat je bedoelt!

Liefs PandaBeertje

3. kiki12

kiki12 Nieuw lid

30 mrt 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even erbij vermelden. ..het waren echt langeee draden. Bij mijn tweede toen ovulatie testen gedaan toen ik dit slijm had en knal positief. Nu geen testen gebruikt omdat ik het zo herken. Nu twijfel ik dus want zit vier dagen voor nod en dit moet wel sperma zijn. Eisprong nu kan echt niet. Ik Heb Een zeer Regelmatig Cyclus Van 28 dagen

4. kiki12

kiki12 Nieuw lid

30 mrt 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hii panda beertje

Jij ook dus in ronde 1...je hoort het niet vaak en zat heel erg te twijfelen me wel of niet aan te melden voor dit forum. Omdat sommige meiden veel langer bezig zijn en dan kom ik aan....Hoop dat iemand nog het antwoord weet. Dacht dat sperma meestal wel vloeibaarder is maar ja...voel jij al wat? Ik eigenlijk niet veel..maar mijn ervaring is het is steeds weer anders..bij de eerste geen afscheiding en zwanger tweede veel afscheiding en zwanger..geen touw aan vast te knopen. Sterkte met wachten

5. angelizzy

angelizzy Lid

20 jun 2014
    46
    1
    8
    Volgens mij is dit gewoon sperma. Ik heb dat de dag erna ook meestal. Je zegt dat je eisprong 2 weken terug was, dus dan zou je nu kunnen testen op een zwangerschap. Was het geen wit slijm? Dit hebben ook veel vrouwen als ze zwanger zijn. (Wil je geen valse hoop geven ).

Deel Deze Pagina