Ik snap niks van mijn temp

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Rashidaatje, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    #1 Rashidaatje, 5 dec 2013
    Laatst bewerkt: 5 dec 2013
    Hoi meiden,

Ik weet niet of ik het goed doe om een nieuw topic te openen, ben nieuw hier dus ben nog alles aan het uitvogelen.
    Mijn vriend en ik zijn bezig voor ons 2e kindje.

Ik heb geen menstruatie gehad in de maand oktober.
    Nu begon ik 14 november wat licht bloed te verliezen tijdens het afvegen.
    22 november begon het dan eindelijk door te zetten. Moet ik nou m'n cyclus berekenen vanaf de 14e of de 22e? Snap er niks meer van. Ben op 25 november begonnen met temperaturen, dag 4 of dag 11 van mijn cyclus. Heb ik nou m'n ei gehad en een innestelingsdip of zie ik het allemaal fout

Mijn temp gaat als volgt:

25nov 36.3
    26nov 36.6
    27nov 36.6
    28nov 36.7
    29nov 37.1
    30nov 37.1
    1dec. 36.9
    2dec. 36.9
    3dec. 36.1
    4dec. 36.5
    5dec. 36.6

Liefs

2. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
  3. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Hi rashida,

Ik denk het laatste. Maar dan zou je de 25e of 26e je ei hebben gehad, en 3 dec een innestelingsdip. Waarom zet je het niet in fertilityfriend? Dan geeft FF ook aan wat het denkt door een rood kruis.

4. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Hoi Mieke,

Bedankt voor je reactie.
    Ik gebruik mama apps, maar ik probeer het nu in ff te zetten.
    Aangezien ik licht bloedverlies kreeg op de 14e hou ik die dag maar aan als eerste dag van mijn menstruatie en dan hopen dat het een dip is.

5. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Hoop dat FF je meer duidelijkheid bied!

6. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Hihi nou niet echt, zodra ik de temp van 3 dec erin zet, geeft FF aan dat er geen ovulatie is en als ik die dag eruit laat dan weer wel. Omdat m'n temp onder de grens zit.

7. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Als het alleen licht verlies was bij het afvegen zou ik de 22e aanhouden, de dag dat het echt door heeft gezet.
    Een handig programma is fertility friend, hier kun je makkelijk een grafiekje inzetten, dit leest wat makkelijker af of je een eisprong hebt gehad. Als ik t goed tel, zit je nu op dag 14, dus als je een beetje regelmatige cyclus hebt, kan het rond je ovulatie zijn. Wel vind ik dat je temperatuur flink schommelt, misschien ten overvloede, maar hou je je aan "de regeltjes" van t temperaturen? Rectaal meten, zelfde tijdstip, meten voor het opstaan etc.. Ook is het wat betrouwbaarder om een thermometer te kopen met twee cijfertjes achter de komma.
    Ik kan op dit moment (nog) geen eisprong aflezen..

8. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Hoi Nana,

Mocht het deze ronde niet gelukt zijn, dan begin ik de volgende ronde opnieuw met tempen, ik kan het dan nu maar beter even laten voor wat het is.

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Een programma telt licht bloedverlies als spotting. Pas zodra je er ook echt een verbandje voor nodig hebt telt hij het als menstruatie. Misschien heb je wat aan deze info?

Als het dag 22 was dan zou je net op de valreep hebben kunnen tempen en was je eisprong op de 25e nov. 3 dec zou dan eventueel een dip voor innesteling kunnen zijn.
    Maar niets is zeker.... succes!

10. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Hoi Sandana,

Nee niets is zeker helaas, maar wacht het rustig af. Had gister wel een beetje bruinverlies bij het afvegen. Ik denk dat ik ook rond de 25e m'n eisprong heb gehad. Eind van de maand een testje wagen, mits m'n menstruatie uitblijft.

Deel Deze Pagina