ik snap niks van ovu testen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunlight, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ga het nu even doen.

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoe moet ik dat bekijken?

3. Niet meer actief

ik ga het nu voor je uploaden en hier neer zetten, maar FF is het met mij eens dag 22 een stippelkruis voor eisprong. ( stippelkruis is twijfel maar dat komt omdat je er geen ovu testen of slijmwaarneming bij is )

4. Niet meer actief

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke dank je wel!
    maar dan heb ik pas op dag 22 mijn ei?
    dat is laat of niet?
    dan kan ik mij wel voorstellen dat ik nog niet zwanger ben hahaha altijd tot dag 21 om de dag geklust dus dan zit je er net 1 dag voor je vruchtbare periode hahaha. maar goed dat ik mjin ovu testen ga doen. :D
    en naar de gyn natuurlijk en dan weet ik zeker dat ik mijn ei wel of niet heb. ik hoorde dat daar anders gewoon pilletjes voor te krijgen zijn.
    he heel erg bedankt he

en sorry voor de late reactie maar erg druk met werk enzo ;)

liefs

6. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik heb nu drie rondes gehad: 28 dagen, 26 dagen en 29 dagen. Op welke dag zou ik moeten beginnen met testen? En moet je dan elke dag testen? Dat wordt dan dus een dikke lading met ovu testen in slaan ;)

7. Mop0201

Mop0201 Actief lid

21 mei 2008
    133
    0
    0
    Dat was bij mij ook zo, ben nu gisteren bij de gyn geweest en die gaat testen of ik wel vruchtbaar ben. Moest vandaag op dag 3 bloed prikken en zometeen op dag 21 weer, daaraan kan de gyn zien of ik wel een eisprong heb. Moet je anders ook maar hem vragen of je dat mag doen, omdat het niet duidelijk is!

Succes!

8. Niet meer actief

Met een inwendige echo kunnen ze dat ook zien of je eitjes groeien. Een folikemeting heet dat, dat doen ze ook in veel ziekenhuizen.

En je kan inderdaad pilletjes krijgen voor een goede/betere eisprong.

Voor een cyclus van 32 dagen is dat wel laat een ei op dag 22, want je fase na je ei moet toch minimaal 10 dagen zijn ( op dag 11 na ei ongi dan ). Dus het is heel goed dat je ovu testen gaat gebruiken en naar de gyn gaat.

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi ikdus

ik heb vandaag een ovu tet gedaan en de twee streepjes zijn even licht betekent dat ik dan nu al een ei sprong krijg?
    maar mijn temp is deze maand helemaal niet naar beneden gegaan.
    en zit nu op dag 12 van de cycles dus vandaag 1 ovu test en ze zijn even licht wat moet ik hier nu mee hheeellpp

liefs

10. Niet meer actief

Als de test streep even dik en even donker of donkerder is dan komt je eisprong binnen 2 dagen. Nog even voor de zekerheid door testen. Wie weet word het nog donkerder.

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke hij was even donkder nou ja even licht ze knalden niet echt van het scherm ofzo maar ze waren toch wel even donker
    dan heb je toch gelijk gehad dat ik op dag 12 moest beginnen met testen ;)

liefs

Deel Deze Pagina