Vorige week donderdag vrijdag en zaterdag had ik wat bruin/roodverlies..met afvegen.. na speuren op t internet kwam ik uit op ovulatiebloeding.. was dag 14, 15 en 16 van mijn cyclus.. wel wat vroeg voor ovulatie.. dag 16 zou normaal zijn.. maar goed.. nu een week later heb ik weer wat bruin slijmverlies.... dit kan toch niet alsnog van mijn ovulatie zijn??? ik heb net een uitstrijkje gehad en alles was in orde... en dan nu tussentijdsbloed/bruin verlies.. moet ik me nu zorgen maken?????? hebben meer dit wel s gehad.. bij ovulatie en dan een week later weer??
Kan een innesteling zijn? Althans dat is wat ik hier op t forum lees.... zelf heb ik dit ook een aantal keer gehad... licht bloed/rose verlies met ei en dan zon weekje later weer licht bloedverlies.... Jammer genoeg zelf altijd ongi geworden, maar hopelijk is dat voor jou anders
nou ja.. alles kan, maar dat lijkt me niet!!..ik ga daar maar niet van uit...thnx voor je reactie.. nog meer dames een idee??
wanneer heb je het uitstrijkje gehad en wanneer de bloeding? als het dezelfde dag of de dag erna is geweest (bloeding) kan het van het uitstrijkje zijn.. ik had op vrijdagochtend een uitstrijkje laten maken en kreeg zaterdagmiddag lichtrose slijmverlies.. bleek dat het van het uitstrijkje kwam (adertje geraakt want zo zachtjes deed de ass. het niet)
ja wat mijn voorganger heeft gezegd denk ik ook aan. Maar ichtus volgens mij heb jij wel meer lopen tobben met je ovulatie. Of vergis ik mij in de persoon? Misschien is temp. oid een idee om hem in kaart te brengen?
nee hoor ik tob niet met mijn ovulatie.. en uitstrijkje heb ik begin september gehad..uitslag was prima..dus dat is t ook niet..hihihihi...
met al die leden kan ik het allemaal niet meer bijhouden Ik hoopp dat het een teken is van iets heel moois! En mocht het dat niet zijn en je blijft wat bloeden.. ga dan toch even langs de ha zou mijn advies zijn.. Want het lijkt me niet dat je vaker dan 1 keer bloedverlies kunt hebben ivm met ovulatie (in de maand)
Nou dat zou ik ook graag willen hopen, maar dat durf ik niet meer... Ik hou t wel in de gaten.. tis alweer weg..
vandaar ook dat ik t echt niet snap...zou graag zeggen eerste bloeding ovulatie (3 dagen bruinverlies, klein beetje roze, met afvegen) en nu gister (6 dagen na verm. ei) innesteling.. maar die kans is niet zo heel groot.. dus vandaar dat ik naar alternatieve redenen zoek
tis dus mee rom mijn psyche wat tot rust te brengen.. whahaha.. anders slaat ze weer op hol.. daar heb ik geen zin meer in..