Man zegt, mannen willen en kunnen altijd klussen... Maar nu merken we, dat het klaarkomen bij mijn man niet meer zo makkelijk gaat omdat het MOET. Ik zeg nu dan ook inmiddels dat het niet verplicht is en nog wel leuk moet blijven. We zien wel als het raak is.... toch?!
Hmm...niet ALLE mannen willen en kunnen altijd klussen hoor. Wij hebben heel veel stress gehad de afgelopen jaren, dus zin in seks is er lang niet altijd geweest Bij beide niet.... En idd, als het verplicht is dan wordt het helemaal lastig...Maar hier was het wel zo dat ik m meestal wel kon verleiden als ik mn best deed.
Gewoon niet zeggen wanner jeje ei hebt of denkt te hebben... Bovendien is er maar 1 keer voor nodig om zwanger te raken, dus je hoeft echtniet als konijnen tekeer te gaan hoor. En dat kan ik weten, ik raakte de 2de ronde al zwanger.
hoi chai! ik zie dat je een meisje krijg,maar ik dacht dat ze dat pas bij de 20weken konden zien? bij mijn 2 knullen konden ze zelfs bij de 20 weken echo niks zien
Tegenwoordig kan je een geslachts bepaling laten doen met 16 weken, sommige doen het zelfs eerder. Maar het was echt overduidelijk te zien, haha. We weten het pas sinds woensdag.
gefeliciteerd!!!! als ik nog zwanger mag worden hoop ik ook op een meisje na mijn 2 knullen. maar knul even goed hoor!
Hier gelukkig geen problemen mee.. Als ik al heel lief naar hem kijk wil hij al ! Manlief zegt altijd ''o schatje, volgens mij ben je vruchtbaar, ik zie mijn witte zooitje niet terug lopen'' ! Mannetje zit altijd netjes te wachten tot het terug loopt zodat hij de boel op kan ruimen !
Mijn vriend kan en wil ook altijd.. Hij wil alleen niet weten wanneer het MOET dus hij weet dat ik ovutesten gebruik maar wil niet weten wanneer mijn ei is.. Werkt voor ons beiden..
Ik hoop dat tegen die tijd manlief daar geen problemen mee heeft, hij kan niet echt klussen op commando! En als hij het niet haalt, volgende keer beter. Voorvocht bevat ook sperma, zou wel heel gek zijn als het daardoor raak is..
Hoi Sam, Nou volgens mij is dat per man verschillend. De mijne heeft er ook moeite mee. Komt grotendeels door de medicijnen momenteel (paroxetine, is een anti-depressiva, maar wordt ook gebruikt bij mannen die te vroeg klaarkomen... dus werkt erg remmend bij een kinderwens moet ik zeggen), maar voor die tijd lukte het ook niet altijd. Maar ik zou zeggen: blijf lief, begripvol en heb geduld anders maak je het alleen maar erger! Wat je zelf ook zegt eigenlijk...