Gisteren had ik diarree (sorry voor de details). Vanmorgen naar de wc geweest weer normale ontlasting. Ga vanmiddag weer naar de wc weer diarree. Heeft dat wat met een zwangerschap te maken Daarnaast moet ik vaak naar de wc met aandrang en dan heb ik maar kleine plasjes. Maandag was ik ineens kotsmisselijk en had over de gehele dag last van kleine krampjes en steekjes. Het leek niet op menstruatieachtige krampen en steekjes. Wie kan mij helpen Groetjes Astrid
Ik kan je niet helpen maar, ik had toenvallig ook diaree voor ik positief teste. Maarja, het kan netzogoed bij jou iets anders zijn natuurlijk! Hoop dat het een symptoom is bij jou net zoals het bij mij was.
Lastig te zeggen... Ik heb de ene maand diaree na mn ei, de andere maand juist obstipatie...Hoeveel dagen voor nod zit je? Beppie Met 9 dagen voor nod kan je daar echt nog niks van zeggen helaas. Maar zou leuk zijn als het toevallig gewoon raak is natuurlijk
ja wij hebben al 2 mooie knullen dus bij ons is het nu zo dat we wel graag willen maar mocht het niet meer lukken ben ik even goed blij met mijn jongens hoor!
beppie Maar de wens is er wel? Dan lijkt het me toch moeilijk als het niet mocht lukken Ook al heb je al twee jongens. Als je eenmaal de wens hebt dan gaat het niet zomaar over denk ik dan. Hou oud zijn je jongens?
mijn jongens zij 9 en 6. ik heb ze gekregen toe ik 17 en 20 was dus ik ben nog behoorlijk jong en heb al best grote kinderen,dus ik denk dat het daarom weer zo begon te kriebelen bij ons
ik heb hetzelfde!! Ene moment normaal, dan met moeite, dan weer diaree inderdaad, en dat kan per uur anders zijn! Heel vreemd... Die steekjes heb ik ook, dacht vandaag dat ik 4 dagen te vroeg ongesteld zou worden, want had zo'n krampen en rozebruin bloed, maar heeft niet doorgezet.. Alleen soms buikpijn nog, soms misselijk en een beetje duizelig... borsten zijn wel weer minder pijnlijk?? Alleen randen nog
beppie Dat is zeker jong! Ik ben zelf ook een jonge mama. Ons zoontje is geboren toen ik nog bijna 23 werd. Vind ik ook wel jong. Nou leuk toch als jullie er nog een kleintje bij willen. Denk dat het idd wel anders is als je ietsje ouder bent (al ben je nog steeds lekker jong)
ja en als het dan nog een meisje is dan is het helemaal mooi! terwijl een jongen erbij ook super leuk is hoor.