help hekp help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marieke84, 29 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke84

    marieke84 Nieuw lid

    29 dec 2005
    3
    0
    0
    thuiszorg
    Sorry dat ik hier zo binnenval maar ik ben in paniek!!!!
    26 november was de eerste dag van me laatste ongesteld heid nou ben ik wezen reizen en me pil vergeten dom dom dom natuurlijk maarja!
    Ik heb niet gevreeen voor en tijdens mijn eisprong die de 11de van december moetzijn geweest maar ik heb erna wel gevreeen.
    Ik ben nu bijna een week overtijd kan ik toch zwanger? zijn hoelang kan je zwanger worden na je eisprong? kan het zijn dat ik de 19e van december toch zwanger ben geworden?
    Ik heb geprobeert het op te zoeken maar ik kan nergens antwoorden vinden.
    Als iemand er wat van weet please help ik durf geen test te doen en ik kan er met niemand over praten.
    Mijn vriend zit in het buitenland en ik durf niks te zeggen.
     
  2. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    he kan natuurlijk zijn dat je toch later je eisprong hebt gehad en zwanger bent.
    als je een week overtijd bent zou ik als ik jou was gewoon een test doen hoor. dan zit je niet meer zo in onzekerheid!!!
     
  3. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou ook een testje doen want je maakt je nu natuurlijk helemaal gek... en je leest van alles hier maar bij iedereen is het weer anders.

    Succes
     
  4. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Tja een eitje blijft 24 uur leven........ Als ik jou was zou ik gewoon even een test doen, dat zal, als je ongi uit blijft, toch een keertje moeten gebeuren....

    Succes en liefs,
    Mar
     
  5. marieke84

    marieke84 Nieuw lid

    29 dec 2005
    3
    0
    0
    thuiszorg
    Is dat mogenlijk dat je eisprong 7 dagen later is dan?
    Dat wist ik niet
     
  6. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik zou als ik jou was inderdaad ook even een testje doen...
    Je weet het immers maar nooit en dan is die spanning in ieder geval van je schouders af.
    Sterkte!
    Groetjes MissPuma
     
  7. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    helaas hebben we dat niet in de hand en wil de dag van eisprong wel eens wisselen... het zou kunnen ja!!! Doe gewoon een test meis, dan zit je niet meer zo in spanning!!
     
  8. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik sluit me er helemaal bij aan, die een test en dan weet je meer!
    nu loop je jezelf helemaal gek te maken terwijl dat mischien niet eens nodig is!!!
     
  9. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi Marieke,

    Wat annelies ook zegt, de dag waarop je je eisprong hebt kan idd verschillen. (kan dus ook eerder geweest zijn) Ik zal als ik jou was gewoon testen want dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Nu zit je enorm te stressen en ook dat kan een mogelijke menstuatie vertragen. Heel veel succes!
     
  10. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    meid, haal gewoon eentest en je weet het, in onzekerheid leven is ook niet alles.
    Sterkte
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je bent 1 keer de pil vergeten? of je strip vergeten mee te nemen?
    Ben je daarna gewoon weer verder gegaan met een nieuwe strip?
    Sorry, ik stel veel vragen maar misschien kunnen we je dan iets beter helpen. Tja en anders toch maar gewoon een test doen.

    groetjes
     
  12. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ik ben bij allebij mn zoons ná de eisprong zwanger geraakt, dus het kan zeer zeker! Je weet nl nooit zeker wanneer je eisprong is. Dus je kunt maar beter even testen, dan weet je het zeker hoef je niet in spanning te blijven zitten!
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi ik snap wel wat je bedoelt maar moest even lachen, iedereen word na de eisprong zwanger... het eitje moet eerst springen wil je zwanger worden toch? ;) :D
     
  14. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    duh! Ja maar je begrijpt em in ieder geval ;)
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahah ja... vond het wel een leuke zin!
     
  16. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Alleen een test geeft zekerheid. Testen dus zou ik zeggen. Ontkennen heeft geen zin, als het is is het, en anders niet.
    Sterkte! ;)
     

Deel Deze Pagina