Bestaat er ook zoiets als een 13 maanden sprong of...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tukkertje, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    zit mike gewoon in een fase dat dat erbij hoort.

Sinds een week of zo is het krijzen krijzen en krijzen. Als hij zijn zin niet krijgt krijzen, ligt hij iets te lang in de box of bed krijzen. Niet huilen maar echt schreeuwen . We geven hem dan ff geen aandacht maar echt helpen doet dat ook niet en op t laatst ben je t wel zo zat dat je hem dan toch maar weer op de arm pakt of laat kruipen.

Snachts is het ook ineens raak rond een uur of 3. Dan wordt meneer wakker en vindt het dan ook leuk om te krijzen . Zo een periode heeft hij wel vaker gehad maar dan hoorde je hem wat spelen , af en toe een huiltje en dat was het, nu dus krijzen. Ook dan moet je hem laten liggen is ons verteld(zolang hij niet als een gek gaat huilen) maar je slaapt niet lekker natuurlijk en op t laatst ga je er toch wel naar toe.

En dan het slaan en krabben in je gezicht. Hij doet niet anders op het moment. Wat je ook zegt of doet hij blijft je krabben en slaan in je gezicht.

Tuurlijk krijgt hij steeds leukere momenten zoals het lopen wat nu echt niet lang meer duurt. Hij probeert al een paar meter te lopen van mijn vriendin naar mij toe maar is nog net te wankel. Hij produceert steeds meer klanken dat t net af toe op praten lijkt enz enz.

Maar we worden er ook ff moe van tijdens die krijs en sla momenten. Dat klinkt toch niet te erg hoop ik he.

2. cinnemie

cinnemie Lid

6 aug 2007
    12
    0
    0
    Ik dacht dat er inderdaad ook een 13 maanden sprong is... Maar vraag me niet hoelang hij duurt... wij zitten hier nu in de 'bijna 11 maanden sprong' en ik het het volgende hoofdstuk in het boek nog niet gelezen... :)

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hier is t niet krijsen maar wel elke nacht huilen (naja nacht, vanacht om 5uur).

ook slaan herken k wel, maar die fase zijn we al doorheen.

Vangelis is van 19 okt.

4. hhhm ik heb ook het boek er nog niet bijgepakt maar Evy is ook wat sneller aan het huilen en slaapt wat onrustiger. Gelukkig is het niet zo erg als met de 11 maanden sprong oef :)

5. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier op moment ook een onrustige slaper.
    Komt ook beetje door verkouden en erg hoesten.
    Maar heb hier geen last van krijsen of slaan en krabben.

Wel dat ze nu klanken gaat na doen en je probeert na te praten.
    Ook is ze weer wat mama hangerig, steeds bij je zitten en aan je trekken.

6. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Ik heb deze vraag ook al eens gesteld en kreeg als antwoord dat er idd een 13 maanden sprongetje zou bestaan.

Meteen 2 weken na de 1e verjaardag van ons zoontje kon hy ontzettend kwaad worden als hy zijn zin niet kreeg en dit is nog steeds zo.
    Hy slaat zich zelf dan in het gezichtje of bonkt keihard met zijn hoofdje tegen de muur.
    Ik vind het verschrikkelijk als hy dat doet maar niks helpt hem waarschuwen,negeren het helpt allemaal niet.

Als meneertje zijn zin niet krijgt dan word het een regelrechte ramp
    Ben benioeuwd hoelang het nog aanhoud

Deel Deze Pagina