Ik snap t niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door daisy, 16 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy

    daisy Lid

    28 okt 2005
    35
    0
    0
    Wil heel heel graag een kindje en ben dus eind juli gestopt met de pil. Sindsdien heb ik steeds een normale cyclus.

    In september en Oktober heb ik mijn ovulatie gevoeld tepels en buikpijn (achteraf gezien). Maar heb deze maand geen ovulatie gevoeld. Dus geen pijn enz. Kan dat wel?
    10 okt werd ik ongi en 26 nov moet ik dus weer ongi worden. (hopelijk niet natuurlijk). Heb afgelopen do, za, zo, ma geklust en daarvoor om de twee dagen. Kan t dus zijn dat ik gewoon deze maand niet zwanger kan worden omdat ik niks heb gevoeld en dus misschien geen eisprong heb gehad? Of dat ik t alsnog krijg?

    Tja ik weet beetje vreemd allemaal maar jullie zijn de enige waar ik met mijn vraag terecht kan. Mijn vriend kan er geen antw op geven en verder zit ik in mijn geheime periode net als de meesten hier en kan met mijn vragen nergens terecht.

    groetjes daisy
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Daisy,

    Je lichaam went aan zonder pil je cyclus te regelen. Ik moet zeggen dat het bij mij precies hetzelfde ging. Heb zaterdag mijn eisprong gehad, maar had veeeel minder last van de kwaaltjes die jij beschrijft. minder buikpijn, ik heb meestal last van mijn tepels direct na mijn eisprong nu 4 dagen later heb ik pas een klein beetje. Ik denk dat je lijf het gewoon weer zelf kan zeg maar en dat het nu minder heftig of zelfs helemaal niet meer zo gevoelig is.
     
  3. daisy

    daisy Lid

    28 okt 2005
    35
    0
    0
    bedankt voor je reactie. Dus t kan niet zo zijn dat ik mijn eisprong nog moet krijgen?

    groetjes daisy
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ligt aan je cyclus, is die regelmatig?
     
  5. daisy

    daisy Lid

    28 okt 2005
    35
    0
    0
    Ja mijn cyclus is regelmatig 26 nov moet ik ongi worden (hopelijk niet natuurlijk)
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dan denk ik dat je het gewoon minder voelt. Het was bij mij ook echt stukken minder.
     
  7. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Misschien heb je nu niks van de eisprong gemerkt.
    Ik voel eigenlijk nooit iets ervan. Buikpijn heb ik op verschillende dagen van de cyclus.
    Ik hoop gewoon dat het je lukt!!
    Een advies: klus gewoon lekker door om de 2 dagen, dan komt het vast wel goed. ;)
    Succes!

    Groetjes Nancy
     
  8. daisy

    daisy Lid

    28 okt 2005
    35
    0
    0
    hallo dames

    bedankt voor jullie reacties. Moet nu dus 11 dagen wachten... pfff
    Het is toch ook zo frustrerend...
     
  9. daisy

    daisy Lid

    28 okt 2005
    35
    0
    0
    Hallo nancy

    ik zie dat we samen 11 dagen moeten wachten....
    hihi

    groetjes dasiy
     
  10. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hihihi. Kunnen we samen testen. ;)
    Veel suc6 verder.
    Nancy
     

Deel Deze Pagina