Hier is het ondertussen helemaal mis. Hoop bij jou nog steeds niet? Er moet er toch één van ons zwanger zijn?
hoi hoi nee hier nog steeds niks...begin kriebels te krijgen. Ik ben wel een aparte pijn in mijn buik, zou dat mijn baakmoeder kunnen zijn? Ik heb zoiets nog niet eerder gevoeld ook niet als ik ongi moest worden. Heb even gezocht maar kan niet echt goed vinden op welke plek je je baarmoeder kunt voelen. Ik hou je op de hoogte, maar heb er wel goed gevoel over..xx
Ik kreeg vorige keer de dag voor NOD menstruatiekrampen... dacht ik. Zo voelde het precies, maar het was het oprekken van de baarmoeder. Ben heel benieuwd, klinkt wel verdacht in ieder geval!
Even een update Gisteravond is er niks gekomen. Vanochtend 1 druppeltje in onderbroek. Net met afvegen een klein beetje lichtroze... Ik weet neit goed wat ik ervan moet denken. Maar af wachten of het doorzet... Vooralsnog ga ik ervanuit dat ik toch ongesteld ben en dus niet zwanger, mocht het niet doorzetten, kan ik altijd nog een test doen. Ik had er juist zo'n goed gevoel over.. maar schijnbaar kan ons lichaam ons goed voor de gek houden. x
jullie geloven het niet, nu is het weer gestopt.... ik weet het ook allemaal niet meer. Wat een gedoe, haha. Nu maar weer wachten of er weer wat komt. Bedankt voor jullie meelevende berichten.
dag allemaal Helaas is het in alle hevigheid losgekomen...snik snik, maar we gaan gewoon door en het komt vast ooit goed
Balen zeg! Toch vreemd he, hoe we allemaal zulke klachten hebben en uiteindelijk allemaal weer ongesteld worden... Het lichaam zit raar in elkaar! Hopelijk volgende ronde beter nieuws!
hoi hoi Ja ons lichaam is een vreem maar ook wel mooi apparaat. Gisteren ineens een maandverbandje vol en daarna is het weer gestopt en nu nog niks. Zal wel door ontpillen komen dat het allemaal wat van slag is en ik ook, hihi. Op naar de volgende ronde dan kunnen we elkaar weer gek maken met onze kwaaltjes, haha xx
Ik heb juist heel weinig ongi gehad! Normaal moet ik zeg maar 2 keer per dag verschonen nu kan ik het wel 2 dagen met dezelfde doen bij wijze van dan he Ik ben nog wel aan de pil en dan kan je toch ook ongesteld zijn en wel zwanger? Ik heb afgelopen keer doorgeslikt, lijkt me dat je er dan meer last van hebt. Ik heb nog steeds een zere rug en buikpijn. Helpp