Omdat het zo snel is gegaan allemaal heb ik 3 testen moeten doen voordat ik het kon geloven. Ik ben zwanger. Joepiee!!! Ik ben half juli gestopt met de pil. En waarschijnlijk nu een maandje zwanger. Misschien een rare vraag maar moet ik meteen de huisarts hiervan op de hoogte stellen of moet ik wachten tot me derde maand???
nou das nog eens supersnel Gefeliciteerd meid. Heb nog geen ervaring maar ik zou ff bellen ja met HA die zal je vertellen wat je verder moet doen
Gefeliciteerd Ik heb ook 3 testen gedaan voordat ik het geloofde, Ik heb de HA gebeld en ik kreeg toen wat algemene informatie. Misschien kun je vragen of zij het nodig vinden.
Gefeliciteerd! Ik heb toen wel de huisarts gebeld en van haar heb ik wat info meegekregen over de verloskundige in onze buurt. Op die manier gaat alles draaien zeg maar. Volgens mij mag je ook meteen de verloskundige bellen. Zij zal meteen een afspraak met je maken voor rond de 10/12de week. En ze vraagt of je mee wilt doen met Moeders voor Moeders. Zij zijn errug blij met meiden die nog lekker kort zwanger zijn. Heel veel succes meid en geniet ervan!!
Felicitaties aan iedereen die zwanger is, wens jullie een fijne en voorspoedige zwangerschap toe! groetjes van Sharon.
Gefeliciteerd!! En idd even de huisarts bellen, hij/zij zal je verder informeren wat er gaat gebeuren! Groetjes Kalush
Je moet sowiezo de huisarts bellen want die verwijst je door naar de verloskundige. Gefeliciteerd met je zwangerschap
dank jullie wel allemaal!!! Ik bel maandag de huisarts even, wil het eerst allemaal even op me laten inzinken!! Ik zal hier nog wel vaak komen voor vraagjes haha Groetjes en bedankt.