ik sta eerlijk gezegd op instorten

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mommy12, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Hij gaat binnenkort wel.ik dacht omdat ik thuis ben hoeft het niet

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik kan wel eerlijk zijn en het is aan jou wat je ermee doet. Ik denk dat jij momenteel niet in staat bent het zelf op te lossen en je zoontje een goede opvoeding te geven. Alle dingen die je hier zegt klinken niet echt alsof je weet waar je mee bezig bent.
    Het is heel fijn dat je het nu beter wil gaan dien, maar jouw zoontje is dit nu gewend en ik denk dat jullie echt (tijdelijk) professionele hulp nodig hebben.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb je hem al ingeschreven? Veel psz'en hebben een wachtlijst. Ik ben ook thuis maar ze gaan hier ook gewoon, juist veel ouders waarvan er 1 (of allebei soms) thuis zijn brengen hun kind naar de psz. Daar leren ze omgaan met andere kinderen, regels van school, andere speelmaterialen etc.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja maar zo lees ik dat niet bij ts. Ze schrijft ook dat hij nog vaak wakker wordt snachts, dan werkt een middagdut zo laat in de middag ook niet mee.

5. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik heb eerder wat hulp gehad maar was niet meer nodig

6. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0

Hoeft niet hier bij peuter speelzaal. Heb wel gepraat met een juf

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik bedoel het niet lullig, maar het lijkt alsof ze dit verkeerd in hebben geschat. Ik schrik echt van je berichten, soms vraag ik me zelfs af of dit serieus is...

Zoek hulp met opvoeden, want je verhalen zijn soms echt schokkend. Je kind gooit spullen tegen je aan en jij lacht daarom. Dat doen ze op school niet als hij dat bij andere kinderen doet.

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Mommy12 dat moet wel. Rotterdam heeft daar een speciaal beleid voor. Kijk even een pagina terug daar poste ik een link.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Dat is dan iets waar wij het over oneens zijn...zoals jij schrijft van: ik geef hem veel snoep omdat hij anders gaat huilen klinkt het echt alsof je 14 of 15 bent. Ik denk als je die stap wel zet dat ze nu beslissen dat hulp zeker nodig is.

10. misa

misa Niet meer actief

Het is ook zeker niet altijd makkelijk. Ik blijf het ook in dit topic zeggen: zoek hulp, dat kan het echt een stuk makkelijker maken.
    Ik werk al jaren in de kinderopvang, maar met de jongste hebben wij ook wel hulp gezocht (orthopedagoog en triple p cursus gedaan). Gewoon doen, want hoe langer je wacht, hoe zwaarder en erger het wordt.
    Sterkte!

11. misa

misa Niet meer actief

Oja, een psz dat zou ik ook per direct gaan doen nu. Heel goed voor hem en ook goed voor jou om twee momenten in de week even voor jezelf te hebben.

12. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Zal proberen dan.

13. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    In mijn geval denk ik eerder dat het een fase is dingen uit frustratie gooiejn of boos worden als iets niet lukt. Ik zal proberen voor hulp maar ik denk dat het echt een fase is hij doet

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Als je een beetje slim bent, zoek je nu zelf hulp. Voordat het te laat is en mensen om je heen een melding bij het AMK of jeugdzorg gaan doen. Want dit gedrag zal alleen maar erger en erger worden als je er niets aan doet, en dan ben je veel verder van huis.
    Succes.

15. misa

misa Niet meer actief

Een fase van slaan of gooien... Tja dat moet je alsnog direct de kop indrukken. Ik heb twee hee verschillende kinderen en mij slaan oid... Ooh nee dat gebeurt echt niet. Zelfs niet voor de gein. Dus dat hebben ze beiden echt we eens geprobeerd en dat was dus snel klaar. ;)

Ik zou echt hulp zoeken. Wat maakt het uit! En verder niemand hoeft het toch te weten als je dat niet wilt.

16. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Mijn broertje was onhandelbaar en mijn moeder heeft zelf alles zittenbdoen en is goed gekomen!.

Sorry maar hulp voorbaat heb eerde gehad. Ik benbwel strenger geworden en vibd veel berichten overdreven. Het gaat meestvom hij slaapt niet goed en hij heeft een fasevwat elk kind hreft

17. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Sorry voor me getype zit op mobiel

18. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik zal proberen vind het niet nodig eigenlijkk

19. misa

misa Niet meer actief

Maar jezelf met anderen als je moeder vergelijken is nutteloos, want jij bent jezelf. Kijk dan op zn minst eens op loes.nl en mail ze eens met een vraag over een triple p cursus of advies waar je dan wel terrecht kunt. Ook al is het ee fase, je zegt zelf dat je het niet meer aan kunt en op instorten staat. Doe het dan voor jezelf!

20. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik ga beheerder slotje vragen want vind sommige reacties nogal kleuter niveau. Ik zal hulp proberen te zoeken voorv een kind met fase

Deel Deze Pagina