*zucht*, ik adem eens diep in en uit. Weet je, zoek het lekker uit. Je weet het toch zo goed en doet toch niks met de gegeven adviezen (of je keurt zijn gedrag goed want het is een fase).
Mensen zijn alleen maar begaan met jouw kindje. Ook al zijn sommige reacties misschien wat overdreven voor jouw gevoel. Ik hoop echt dat je hulp gaat zoeken of een opvoedcursus gaat doen. Je wordt er geen slechter mens van, het kan alleen maar een meerwaarde zijn. Doe het voor jezelf dan!
nee... aangeven dat je op instorten staat terwijl je kind gewoon in een fase zit?? Dat vind ik nogal heftig. Ik zou op zoek gaan naar een veilige basis voor jou en je kind. Want als die basis nu mist, zul je die altijd blijven missen!
Misa Ja dat is omdat hij niet wil slapen gedrag. Slaan en zoals dingen uit frustratie dingingen gooien doet elk kind. Het is mijn kind dus ik bepaal. Hoe weten jullie hoe ik in het echt ben . misschien verbied ik wel meer maarja soms mag mijn kind ook genieten. Ik ga niet voor alles billenkoek geven. Praten helpt namelijk ook
Vaak blijf je in een cirkeltje zitten als je zelf al zo moe bent en je kind ook. Als je goed slaapt, je kind ook, dan kan je gelijk veel meer hebben, jij bent dan geduldiger, je kind gaat minder snel jengelen. Ik ken ook 2 mensen die veel baat hebben gehad van een Homestart vrijwilliger, die ze kwam helpen alles weer op de rit te krijgen. Daarna konden ze zelf weer prima verder. Soms is hulp gewoon even fijn, want voor elke moeder kan het soms gewoon zwaar vermoeiend zijn. Succes!
Dan heb ik het blijkbaar Andes moeten op opschrijven dan neerstorten . dar bedoelde ik mee slaaptekort!