Hangend oogje in de ochtend

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Marieke1978, Nov 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

Sep 16, 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Mijn zoontje heeft regelmatig, als hij s'morgens uit bed komt, dat 1 ooglid wat hangt. In de loop van de dag trekt weer weg...

We zijn hier eens mee naar de huisarts geweest en deze kon geen gekke dingen ontdekken. NIet ontstoken, geen spierverlamminng van het oog want dan zou het niet wegtrekken.

En toch blijft mama zich een beetje zorgen maken ;)

Herkent iemand dit?

Groetjes Marieke

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Mijn zoontje heeft dit ook als hij moe is. CB adviseerde om naar een oogarts te gaan voor advies. Het zou vb een lui oog kunnen zijn. Ze raadde aan pas als hij 1,5 jaar is, omdat het onderzoek wel belastend kan zijn.

3. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ik heb het nog als ik moe ben. Had het als kind al. Nergens last van. Pas op mijn 26ste aan de bril gekomen. Mijn jongste heeft het ook. Zou me dus nergens zorgen over maken. Kan gewoon een typisch trekje van je zoon zijn.

4. MiSe

MiSe Niet meer actief

Mijn dochter had het vooral de 1e 3 maanden heel erg, idd als ze moe was. 1 oogje hield ze soms zelfs helemaal dicht, haha. Nu alleen nog maar een heel klein beetje als ze erg moe is. Gaat meestal vanzelf wel over denk ik!

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    TS, hoe oud is je kindje? Tim had het toen hij nog 'klein' was. ook vooral wanneer hij moe werd. Dit is stilletjes bijgetrokken.

Share This Page