Je zou er versteld van staan wat ze allemaal snappen op die leeftijd. Tuurlijk moet je dat niet terughalen zoals je dat aan je man zou vertellen ofzo. Wel simpel en kort houden. Maar dat snappen ze echt echt echt wel hoor! Maar goed, belangrijker dan dat, is wat mij betreft al het andere dat ik gepost had
Hier heeft ons zoontje het ook gehad bij opa (mijn vader). Ik vond het verschrikkelijk en mijn vader vond het natuurlijk ook niet leuk. Zodra mijn vader al zijn kant op keek begon hij te huilen en kwam naar me toe. Hier heeft het geduurd vanaf een maand of 7 tot zijn 1e verjaardag. Nu gaat het super en zijn het 2 handen op 1 buik Ik hoop dat het bij jullie ook een fase is. het lijkt mij heel verschrikkelijk. Misschien dat jij je iets terug kunt trekken en zij samen veel tijd/aandacht met elkaar doorbrengen. Als jij erbij bent vindt ze het wel prima om naar jou te gaan, maar als je er niet bent en ze dus niet naar jou toe kan dan moet ze wel naar haar vader. Suc6 ermee!
Ik ben het met Rozemarijke eens. Denk dat moeders af en toe een stapje terug moeten doen. Ontzettend sneu voor je vriend dit. Moet er niet aan denken dat zoiets bij mijn dochtertje en mijn vriend zou gebeuren. Geloof dat hij er helemaal kapot aan zou gaan en ik met hem.
Hier kan Zoey dat ook wel eens doen. Dan heeft pap haar vast en dan gaat ze helemaal huilen en met die armpjes naar mij uit. Echt zielig. Wat ik doe is haar niet pakken en ik negeer haar bijna. Ik vind dat niet zo leuk voor pap. Soms loop ik zelfs gewoon even weg, of ga ik even iets doen. Binnen de kortste keren is het gedrag dan over. Is even moeilijk om te doen, maar uiteindelijk wel beter. Ook laat ik pap sommige momenten overnemen. In het weekend doet hij haar lekker in bad. Op sommige avonden brengt hij haar naar bed. Eten geven/helpen met eten doen we ook om de beurt. Over het algemeen ben ik meer bij haar, maar juist door dit soort momenten, bouwt ook papa een goede band met haar op.
Heel erg herkenbaar en het gaat echt over. Het is erg lullig voor je vriend maar het is gewoon een fase. Nu is Louise helemaal gek op haar papa!