Hallo dames, Ik zal me even voorstellen ik ben melanie en ik ben 23 jaar jong.. Na anderhalf jaar zijn we eindelijk zwanger, dus erg onzeker.. ik hou alles in de gaten zo ook mijn gewicht Ik moet erbij vertellen dat wij via hormoonbehandelingen zijn zwanger geraakt dus ik in verwachting kan zijn van een meerling 2 dagen geleden heb ik gewogen en ik woog toen 95,6 vanmorgen ging ik op de weegschaal staan en weeg ik 96,1..ik eet nog steeds gezond en beweeg net zoveel als voor dat ik wist dat ik zwanger was ik woon 3 hoog zonder lift, dus beweging is er wel.. Vinden jullie dat dit klopt? of zijn er dames die dit ook hebben gehad? Groetjes mel1989
Wat maakt het uit? Je bent misschien een halve kilo aangekomen. Of je moet even flink naar de wc en dan ben je het weer kwijt. Je zal nog wel veel meer aankomen in je zwangerschap.
het is gewoon hoor!,je houdt toch wel iets vocht vast en je lichaam gaat zich voorbereiden op de zwangerschap. dus heel normaal zolang je natuurlijk niet 5 kg in 1 week aankomt! gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!
@violetriot Het maakt me ook niet veel uit en weet ook dat ik meer aan zal komen tijdens mijn zwangerschap, ik wilde alleen weten of dit normaal is al je 5 weken bent.. @cindybaby71 Bedankt voor je reactie, jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap..stelt weer een beetje gerust, ik snap heus wel dat je aankomt als je zwanger bent , maar ik wist niet dat dit met 5 weken al zo kon zijn! liefs mel1989
en ik geef als tip om maximaal 1x per week te wegen, je gewicht schommelt namelijk altijd wel wat bij mij verschilt het als ik elke dag of om de dag weeg ook rustig een halve kilo, dan er weer bij, dan er weer af enzovoorts.