Naast het schrijven van mijn boek, wat ik hopelijk met een mooi einde kan afsluiten en uitgeven, schrijf ik ook nog steeds gedichten. Net weer een geschreven en ik moet het met jullie delen. Hopen en dromen Er is een nieuwe periode gekomen Vanaf nu durven wij weer te hopen en te dromen Hopen en dromen over een mooi wonder Het krijgt ons er echt niet onder Nu de operatie achter de rug is Voel ik me weer zo vrij als een vis Vrij in hopen en dromen Ik voel dat dit ooit uit gaat komen Na een diepte punt in deze tijd Is er nu een nieuwe weg die ons daar naartoe lijd Ook deze weg zal niet makkelijk zijn Maar we zijn een treetje hoger en dat voelt fijn Na 4 jaar eindelijk een stapje dichterbij Dat ene kleine stapje maakt me blij Ik heb er veel voor moeten doen en was zo bang Maar nu is het geschiedenis en we wachten al zo lang Nu gaan we vechten en knokken En niet te lang blijven mokken Dit jaar wordt hopelijk ons jaar En ligt het geluk hopelijk ook voor ons klaar Nu komt de tijd van hormonen en overgang Dat maakt me wel een beetje bang Dankzij endometriose heb ik zo ver moeten gaan En er zijn vriendschappen kapot gegaan Maar nu begint het allemaal echt en we gaan door Tot ik ooit 'Oooh je bent zwanger" hoor. Zo, dit moest ik gewoon delen.
wat kun jij onwijs mooi schrijven, als je je boek hebt uitgegeven geef je dan een seintje want ik zou het graag lezen.
Ja hoor is goed, maar dat zal nog even duren. Het is pas klaar als wij ook klaar zijn en dan is het vraag of het uitgegeven wordt, hoop het wel.