He heb hem net gelezen, wat leuk zeg dat er iemand instaat die we kennen! Heb hem gelezen voor ik deze post zag staan. Ik vond het een heel leuk stukje! (mag ik je handtekening Whoehahaha)
Ik heb er ook ooit in gestaan, lang geleden. Mijn oudste was toen bijna 2,5 en ik was een aantal weken zwanger van de 2e (oudste is nu 19) Artikel ging over jonge moeders (was op mn 19e zwanger van de 1e) Shoot was superleuk, foto's waren ook super (alleen de kleding die ik aan moest was absoluut niet mijn smaak). En wat ik helemaal grappig vond was dat de dochter van Willeke Alberti (getrouwd met een voetballer dacht ik) ook 1 van de geïntervieuwde was, maar ik en mn zoontje hadden een mega grote foto van 2 pagina's en zij maar 1. Dat verwacht je toch niet als er ook een BNer in de reportage zit. Ik ga vanavond eens kijken in kinderen, heb m vandaag binnen gekregen.
Ik heb hem vandaag ook binnen gehad, leuke foto! En wat grappig dat er volgens de turksetraditie geen man bij de bevalling mag zijn, weer iest geleerd
Ik ga snel even kijken! Ik dacht al, ik heb 'm nog niet binnengekregen, maar mijn vriend had 'm weer op een logische plaats neergelegd .
o, Ik heb een Turkse man. Maar dat heeft hij mij nooit verteld, hij was gewoon bij de bevalling. En de mannen in mijn schoonfamillie waren ook gewoon bij de bevalling van hun vrouw.
Zijn alle gebruiken en rituelen hetzelfde in Turkije? Of doet het Noorden weer dingen anders als het Zuiden? (bijvoorbeeld)
Hihi grappig zeg, ik heb het zitten lezen maar wist niet dat dit topic over dat artikel ging Had het topic wel gezien dus zat bij het lezen van de Kinderen al te denken om welk artikel het nou zou gaan. Leuk hoor!