wat grappig zeg! Ik had Vincent, en dus Hester al herkend en dat glazen bolletje kon ik ook al bij het verhaal plaatsen!
Hihi, ja, dat hoorde ik idd al van de mama van Vincent, dat zal jij dan wel geweest zijn Leuk he, dat mama-netwerken op al die fora enzo
Leuke foto's! Krijg je dan kleding van hun? Je hebt trouwens een bekend gezicht dat dacht ik gelijk toen ik het nummer opende zonder dat ik wist dat je vanzwpagina bent. Kom je toevallig ook uit mijn Woonplaats? Murmel: waar sta jij dan? Ik ben niet nieuwsgierig!
Ik heb hem al lang uitgelezen haha...wat een leuke foto's zeg! En wat is Emma een schatje! En Dees, ik heb jouw stukje ook gelezen...erg mooi!
emma is niet meer te herkennen als je haar nu ziet haha....en ik ook niet, ik ben weer mijn oude maatje....Emma heeft nu geen rode vlekken meer van de koemelk maar op de foto nog wel. als je emma nu ziet (kijk ff naar mijn profielfoto op hyves, dan zie je geen herkenning meer alleen de ogen hihihi...
Ik vind jullie op de OvN-foto ook al een plaatje, samen, hoor! Echt een leuke bewaarfoto voor later! (die vlekken zie je denk ik vooral zelf, omdat je het weet, mij waren ze niet eens opgevallen )
Ik heb het blad gekregen op de beurs afgelopen weekend. Ik zag daar mijn verhaaltje en moest meteen huilen. Lief vrouwtje achter de stand pakte het meteen op en we kregen het blad zo mee. Ze had erg met ons te doen.... Maaike, leuke foto's hoor!
ik vond m ook zo mooi! ik dacht: waar ken ik die namen nou van *denk denk*. jij was het. echt een heel mooi aandenken.
Dank dank Ik ben ook best wel trots dat het erin staat. En dan ook nog in hetzelfde nummer als 2 andere mama's van hier, leuk toch?
Ja, dat is wel heel toevallig, grappig hoor! Ik vind het appeltje ook echt prachtig, trouwens, hij viel mij onmiddellijk op! (en ik herkende jouw verhaal ook van zwpag)
@dees68, heb jij het tijdschrift al gekregen? ik zou het blad en de foto's krijgen via de post maar heb nog niets ontvangen?
Ik heb er zelf echt om moeten bellen, echt heel suf! Maar heb er toen wel een paar gekregen (want ik sta met een heleboel mensen op de foto, die m ook wel wilden hebben natuurlijk!). De cd met de pics heb ik nog steeds niet overigens! Meteen maar weer eens naar vragen, goed dat ik er aan wordt herinnerd
@ Maaike, wat een mooi moppie! en mooie foto's! @Dees, wat super speciaal zeg om zo'n appeltje te maken! Ik herkende het meteen. @ Murmel, Via via vernam ik dat iemand van ZP in dat onderwerp stond. Nu kan ik het pas plaatsen!
Hihi, nog even een toevoeging op dit oude topic \/ Mijn meissie prijst deze maand (december nummer) ook nog de aanbieding aan als je lid wordt...: een hinnikend knuffelpaard (waar ze overigens steeds erg van schrok tijdens de fotoshoot, haha!)