Hoi meiden, ik ben op zoek naar gaviscon en dan de poeder (dus niet de tabletten of de siroop) Maar die schijnt alleen in Belgie gekocht te kunnen worden? Weet iemand of je die dan online wel ergens kan bestellen en kan laten verzenden naar Nederland? Wie kan me helpen en weet antwoord? Groetjes Femmetje
In duitsland hebben ze hem ook. http://www.newpharma.be/apotheek/reckit ... r-50g.html Dat is er een webshop uit belgie.
Zag het net heb het al aangepast "De wet die de online verkoop van geneesmiddelen toelaat, is gestemd maar werd nog niet in het Belgisch Staatsblad gepubliceerd."
Ow sorry dan ! Ik had die link ook al gevonden namelijk en wilde hem gaan plaatsen maar dacht eerst eens kijken of het wel in nederland bezorgd kan worden, en toen kwam ik er dus achter dat je niet eens kon bestellen !
Idd, ik vind het maar vreemd, waarom zetten ze het dan op die site ! Zet het dan pas in je assortiment als het te bestellen en te leveren is !
hoi bedankt voor jullie reacties. Die link werkte idd niet. Jammer. Mijn zoontje had reflux en toen kreeg ik destijds bij de osteopaat waar wij toen woonden die gaviscon poeder, hij woonde in belgie en kon daar zo aankomen. Nu heeft mijn dochter precies hetzelfde, ik herken zoveel, zij heeft via de huisarts zantac maar dat werkt niet. Dus vandaar dat ik nu weer die poeder wil proberen want dat werkte bij mijn zoontje echt super. Maar het klopt dus echt dat hij in NL nergens te verkrijgen is. Snap eigenlijk niet goed waarom niet. Maar goed dat wordt dan toch een ritje naar Belgie denk ik Toch bedankt voor de reacties.