Ah lieverd dat meen je toch niet he! Wat is dat voor een ziekenhuis? Leert men daar niet om eerst de dossiers door te nemen eer ze met het patientje aan de slag gaan? Moeten ze jou hebben. Ga maar even flink uit je dak meid... Heb je helemaal alle rechten toe! Bah ik voel je woede meid...... Heb het slechts 1 keer mee gemaakt, maar dat was al genoeg, en . .. tja hier ging het om het stompje van de navel! Die ik graag wilde hebben.... Die is dus gewoon bij d everschoning in de vuilbak terecht komen. Hier was ik ook heel verdrietig om... En dat is dan maar een klein onbenullig (denk ik)... Maar echt meid ga maar flink uit je dak.. Zijn ze helemaal van de pot gevallen..... GRR ben mee boos meid.
Oh, lieve Juffie het onrecht lijkt niet te stoppen voor jou wat een stomme actie is dit weer zeg tuurlijk wou je daarbij aanwezig zijn en is dat bijzonder Maak er melding van en hopelijk wordt er dan actie ondernomen.. Dikke Knuffel
jeetje wat schofterig bah! ik snap het helemaal had jullie moment moeten wezen voor het eerst in bad stoppen enzz ,zou het hier niet bij laten! dikke knuff en laat ze in het ziekenhuis maar ff zweten hoop dat je al geweest bent! dikke knuffff
hoi Jufffie is je meisje nog niet naar het andere ziekenhuis dan? Ik hoopte dat ze daar wat meer hersens enzo hadden en meer rekening met jullie zouden houden... Ik heb een kaartje gestuurd maar als je meisje nog in Leiden ligt is het dus niet aangekomen
meid kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent. Ik zou vandaag/morgen met hoofd van de afdeling praten en je verhaal uitleggen. Vertellen dat je het al moeilijk hebt dat je kind in het ziekenhuis ligt ipv thuis dat je dus alle bijzondere momenten erbij wilt zijn waar je als moeder gewoon recht op hebt. Ik zou niet boos reageren want dan schiet je niks meer op maar als je laat zien dat je heel erg verdrietig bent dat hierdoor de speciale momenten voor jou achterwege worden gelaten dat ze in zullen zien dat ze verkeerd bezig zijn zo. En als ze dan niet willen luisteren dan zou ik zeker een klacht indienen.
Wat een rotstreek! Heb je geen gesprek met de kinderarts elke week? Ik zou het gewoon zeggen dan. Wij (tenminste ik, want mijn man moet werken) gaan er deze week ook wat van zeggen dat we steeds iets anders te horen krijgen over onze dochter en dat de informatievoorziening echt wel wat beter kan. En dan maak ik nog niet echt gekke dingen mee hoor zoals jij. Het is JOUW kind en dat respecteren ze totaal niet zo. Dreigen met een officiele klacht wil ook nog wel eens helpen. Sterkte ermee! Linda
Ik vind dit gewoon zo belachelijk! Zo erg gewoon! Je vraagt vriendelijk of het in het dossier opgeschreven kan worden en dan krijg je een paar uur later zo'n bericht! Echt te erg voor woorden! Hoe reageerde ze toen je er wat van gezegd had?
Juffie ik begrijp maar al te goed dat je kookt van binnen, zo'n moment moet voor de ouders zijn. Dikke knuffel en droog je tranen, en spui je gal bij de verpleging.
Juffie ik ben zo brutaal geweest even bij je berichten te kijken en kwam een foto van je mooie meisje tegen, poeh dat is nogal wat. Wat een mooie meid ! en wat naar dat het nu allemaal zo gaat, het lijkt me zonder die vervelende verpleging al erg genoeg en moeilijk genoeg om mee om te gaan. Dikke knuffel voor mooie kleine Jayda, en een dikke zoen voor jou.
Ik volg je verhaal al van begin af aan maar heb nog nooit een reactie gegeven omdat ik gewoon niet wist wat te zeggen... Ik leef heel erg met jullie mee en denk dagelijks aan jullie... Ik wil nu toch wel even een reactie geven want ik kook echt van woede... Waar halen ze het lef vandaan om haar in bad te doen terwijl er in het dossier staat dat je er bij wou zijn.. En ook al stond het er niet in ze kunnen zich toch wel voorstellen dat de ouders daar bij willen zijn..? Jayda ligt al zo lang in het ziekenhuis en als ze een beetje gevoel in hun donder hebben hadden ze je moeten bellen... Ik zou echt een aanklacht indienen dit kan toch niet..! Nu is het vertrouwen ook weg in de mensen daar en ga je niet meer met een gerust gevoel naar huis "dat als er wat is bellen ze ons".... Meid hier moet je echt wat van gaan zeggen en desnoods trek je even goed je mond open... Pfff ik zit hier echt te koken en hoop ook echt dat dit opgelost gaat worden...vind dit echt niet normaal....! Ik wil jullie bij deze een dikke knuff geven en nog even zeggen dat ik Jayda een supermooi meisje vind... Groetjes Sas
Hoi lieve dames, Ik ben rond 12 uur erheen geweest. Omdat ik die VK al boos aan de tel had wist ze al hoe ik erover dacht. Gelukkig was ze gaan eten op het moment dat ik binnenkwam. Ik ging naar Jayda toe en ze lag heerlijk et slapen en dr haartjes roken zo lekker... Ik begon gelijk te janken en kon absoluut niet ophouden met snikken. Ik zag wel dat andere VK naar me keken en me wel met rust lieten. Ze wisten al wat er was gebeurd. Na een kwartier kwam de VK in kwestie, en bood gelijk haar excuses aan. je zag heel duidelijk dat ze wel spijt had. Ik zat maar alsnog te janken en was zooo boos. Maar tegelijkertijd vond ik wel dat het haar oprecht speet. Maar helaas had ik niks aan dr excuses. Ik vertelde dr het volgende; Mevrouw, ik heb zoveel eerste moment van mn kind gemist. Eerste gehuil, eerste keer dat ze haar ogen open deed, eerste blik (Ik was bevallen om 17 u en zag haar pas tegen 22 u) etc. etc. Ik heb zo gehamerd op het eerste badje en het staat duidelijk in haar dossier. Waarom hebben jullie in Godsnaam een dossier als je er niet inkijkt. Ik ben zo verdrietig en kan het helaas niet snel van me afschudden. Ik wil nue rniks over horen... Ze ging weg en kwam aan met wat aahrtjes van jayda en een supermooie foto van jayda in een roze hartjes badje... Toen ik zag hoe vredig ze keek etrwijl ze in bad lag, legde ik de foto weg en bleef maar snikken. Ik vroeg dr om mij met rust te laten... Zo gezegd, zo gedaan... Voordat haar dienst voorbij was kwam ze vragen of we het hebben uitgesproken en ik beantwoordde; heb ej niet ana mij gedacht op het moment dat je haar in bad deed? En waarom MOEST ze in bad? Sorry mevrouw ik ga het niet goed praten maar ik deed wat het beste is voor het kind. Haar infuus in had in gesneuveld en ik moest die in dr hoofd rpikken dus ze was een uur infuusloos en ik kon dr lekker in bad doen. Jah dames ik lijk wel alsof ik aan het aanstellen ben maar ik heb zooooooooo gehamerd op het eerste badje en ik wilde het zooooooooo graag... Gister had ik een gesprek met de kinderarts en ik gooide al mijn woede eruit. Het was opeens een gesprek van 2 uur. Ze leek mij te begrijpen en adhv mijn voorgeschiedenis enw at ik allemaal heb meegemaakt voor, tijdens en na de zwangerschap wilde ze dat alle VK mij de kans geven om te genieten van mijn kind en mij het aangenaam te maken als ik naar het ziekenhuis kom. Helaas heeft mijn man een beetje afstand genomen van jayda door al die bemoeizuchtige VK en dat heb ik ook doorgegeven. Wel zijn we doorgestuurd naar een maatschappelijke werker, maar mn man en ik zijn daar niet zo'n fan van. We hebben nare ervaringen gehad met een medisch psycholoog tijdens mn zwangerschap. Dat wijf vond dat ik te bezorgd was en dat ik me aanstelde... Nou wijffie, kom maar in mn schoenen staan....
Lieverd ik ben nu aan het janken door het bericht van een weer gestoorde iemand die de boel aan het flaschen is. Weet je nog dat we werden verdacht destijds toen ik aan het bevallen was? gatver hoe kan een mens zoiets denken. Ik heb even in d eput gezeten toen het zooooooo slecht ging met Jayda vlak na de geboorte en we niet witsen of ze het zou redden. Het deed zo'n pijn. Laat staan de ouders die het echt hebben meegemaakt dat hun kind is overleden....
Toen ik las dat het nep was, moest ik gelijk aan jou denken... Waarom verzinnen mensen toch zo'n leed he? Huil maar meid, dat lucht alleen maar op!
Jufffie het moet jou inderdaad wel heel erg steken, zo'n verhaal... Ik heb erg met je te doen! Ik vind dat je je gevoel goed verwoordt hebt tegen de verpleegster. Ik hoop echt dat ze in het vervolg wat meer rekening houden met je. Het is allemaal al erg genoeg voor jou!
Het lieverd, Je kaart is maandag anagekomen en ik vond het zoooooooooo lief! Heeeeeeeeeel erg bedankt!