Ik sta op het punt om te ontploffen! DEEL 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Jufffie, 28 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    meid, ik vind dat je je heel knap hebt verwoord naar de VK toe!
    Hopelijk denken ze nu eerst na voordat ze gaan handelen!

2. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Word er zelf heel boos en verdrietig van, dit verhaal, en ik ken jou/Jayda niet eens persoonlijk!

Ik vind het een grof schandaal dat ze haar in bad hebben gedaan terwijl jij DUIDELIJK en RUIM van tevoren had aangegeven hierbij te willen zijn en dit te willen filmen! Het stond zelfs in haar dossier! Hoe kán ze zo DOM zijn, want sorry, dát is het, er is geen ander woord voor!

Ik heb zelf verder helemaal geen ervaring met dit soort dingen, maar wil je toch een dikke knuffel geven zo digitaal...*knuf*
    En geef Jayda ook een knufje van mij, en heeeel veel beterschap, hou ons op de hoogte hoe het met haar gaat hè!

Liefs
    Thunder

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Vanuit hier ook een hele dikke warme knuffel juffie ! *hug*

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Juffie,
    Je stelt je eigen echt niet aan.
    Laat je aub niet wegjagen daar!
    En wij hebben ook begeleiding gehad van maatschappelijk werk, ik heb een aantal dingen daar op z'n plek gekregen maar mijn man die had het na 1 gesprek wel gehad met dat mens. Het is geen verplichting om met maatschappelijk werk echt een traject aan te gaan, je moet doen waar jij je goed bij voelt.

5. Niet meer actief

ik zou ook koken van owede.. ook ik heb t vorige deel gelezen..... En idd Hoe DOM kunnen ze zijn....
    want dat is het....

Waar ik van baalde bij mij toen me dochter was geboren en op de kinderafdeling was en ik haar kon volgen via de tv is dat ze had gespuugd en hun haar zo lieten liggen... Dat ze lag te brullen en er niks aan gedaan werd.... Gelukkig heb ik alle momenten zelf mogen beleven en weet helaas van mijn eerste hoe het is om zijn eerste bad ervaring te missen...

Hoop Dat jullie samen dichterbij jullie dochter kunnen komen en dat de band tussen papa en dochter heel close word... En dat ze snel mag opknappen en naar huis mag.....

heel veel sterkte gewenst.... en dikke knuffel voor jou, je man en je dochter!

6. Niet meer actief

Hé meis...

Ik vind het echt zo vreselijk hoe jullie worden behandeld en hoop nu dan toch ook dat het niet weer zal gebeuren nu je heel duidelijk bent geweest....
    Hebben die mensen nou niet in de gaten wat ze aanrichten..?

Ik wil jou en je man een aai over de bol geven en Jayda een dikke knuff...

7. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Nou gelukkig speet het haar oprecht (kan toch ook nog zijn dat ze had gedacht 'mens waar maak je je druk om').

Hopelijk zijn ze na deze blunders wel zover dat ze er nu voor zorgen dat alles gaat zoals het hoort te gaan!

Het is zo dubbel, je MOET deze mensen wel vertrouwen want dit is het ziekenhuis waar ze ligt en ik neem aan dat ze niet zomaar naar een ander ziekenhuis vervoerd kan worden, maar dat zou je natuurlijk wel het liefste willen nu!

Hopelijk kom je er zelf een beetje uit en je man ook! Ik snap dat je niet gelijk professionele hulp wilt, zeker na een slechte ervaring, maar bedenk je wel dat dit niet niets is wat je op je dak krijgt en dat het helemaal niet gek is dat je daar niet alleen uit komt. Het zou zonde zijn als je hierdoor andere dingen verliest.

Ik heb al zoiets van, waarom komt niemand (professioneel gezien dan) vragen hoe het met mij is, en ik heb nog niet de helft meegemaakt van wat jij meemaakt, ik heb alleen maar een kindje wat nog min. een week in het ziekenhuis moet blijven, dat valt dan nog best wel mee.

Heel erg veel sterkte!

Linda

8. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Heey Juffie,
    Ja vreselijk hoe je bent behandelt ook door die VK
    Kan me voorstellen dat je moet huilen en alleen maar boos bent heb je ook alle recht toe
    Als hun mee zouden maken wat jij meemaakt piepten ze wel anders.
    Heel veel sterkte verder in deze rotperiode voor je
    Dikke Knuffel, ook voor mooie kleine Jayda

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    lieve juffie,

ik vind het zo erg dat je dit allemaal moet meemaken, ik denk dat het allemaal over gaat als jayda thuis is.

huil wanneer je wilt, het lucht op.

veel sterkte en een dikke knufff

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ook van mij nogmaals een hele dikke knuffel!

KNUFFELKNUFFEL!

Laat je niet door die domme VK ('s) daar gek maken hoor! Geef Jayda maar een knuffel van mij!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Hee Juffie, goed dat je alles eruit hebt gegooid hoor, bij haar en bij de kinderarts. Dat kan al opluchten en hopelijk houden ze in het vervolg meer rekening met jullie.
    En aanstellen? Echt niet dus, laat je dat nooit wijsmaken. Sterkte!

12. nathalie

nathalie Lid

27 jun 2005
    25
    0
    0
    gelderland
    lieve juffie
    ik wil jou en je man en je wondertje alle goeds wensen voor de komende tijd, het is niet niks allemaal en huil het er maar flink uit meis meestal helpt het wel, ik denk elke keer hoe het gaat met jullie en dan jaaaa weer een berichtje.
    dikke knuffel

13. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Wat heb jij al veel moeten doorstaan. Elke keer als ik weer een berichtje van jou lees word ik er stil van. Houd het nou nooit op?
    Je bent terecht boos. Als moeder heb je recht op eerste momenten en jij helemaal nadat je al zoveel eerste momenten hebt moeten missen.
    Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en zet hem op! Ik zou je zo graag wat kracht geven om dit allemaal te doorstaan.

14. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

o mied :( ik wil je alleen maar even een dikke knuffel geven en strekte wensen!

15. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

jeetje meis, nou je hebt het hartstikke hoed aangepakt. ik zou ook werkelijk ontploft zijn denk ik hoor poeh hey dat ze zon moment gewoon even van je afpakken. een herkansing krijg je niet.

maar beter dat je het bespreekbaar hebt gemaakt, anders blijf je ermee zitten en dat is ook niet goed voor je.

16. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ook van my een dikke knuffel meid :(
    Hebben jullie al zoveel meegemaakt, en mis je ook nog dit soort momenten.
    Kan me voorstellen dat het pyn doet en het je verdrietig maakt.
    Kan alleen hopen dat ze ervan geleerd hebben, en in t vervolg meer rekening met jullie wensen houden!

Deel Deze Pagina