Ik sta op het punt om te ontploffen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jufffie, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik sluit me ook aan bij de rest!

Knuffff voor jou meis!

2. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Wat een snertwijf, zeg! Godverdorie! Klacht indienen, meid!

3. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Als iemand hier zou wagen te zeggen dat jij je aanstelt dan weten die mensen niet hoe het is om je kindje op te moeten zoeken in het ziekenhuis en dan ook nog eens zo'n kutsituatie tegen te komen!

Ik zou ook zeker een klacht indienen. Zeker omdat deze verpleegkundige misschien wel het leven van Jayda in gevaar had kunnen brengen door haar op haar rug te leggen!

En het hoort niet zo te gaan! Wij hadden vele verpleegkundigen in het ziekenhuis en allemaal zeiden ze hetzelfde: op het moment dat jij er bent, ben jij als moeder de baas! Ze gaven af en toe wel tips hoe we iets beter zouden kunnen doen, maar deze dame die jij trof deed haar werk gewoon niet goed! En jou dan nog eens zo uitkafferen! Jij bent al vier weken elke dag bij Jayda, zij niet zo frequent en betrokken! Jij weet nu inmiddels wel wat goed is voor jouw kleintje, zij heeft jou te respecteren en je te geloven als jij zegt dat ze op haar buikje moet slapen! Gut zeg!

Dus, hup, pak je man beet, stap in die auto, ga naar het ziekenhuis en dien een klacht in!

Enne, daarna lekker buidelen, kroelen, voeden en wat je allemaal mag doen met Jayda!
    Die korte momenten zijn goud waard, laat je geen moment afnemen!

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    meis ga naar het ziekenhuis met je man en lucht je hart

5. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Sorry hoor maar wat een trut van een verpleegkundige
    Het is toch zeker jouw dochtertje en je weet wel hoe je met haar moet omgaan
    Ik zou hier samen met je man ook melding van maken want zoiets is toch niet normaal
    Dalijk gebeurt er iets ergers met Jaydaatje als je er niet bij bent
    want jejezelf dan naderhand niet meer vergeeft
    Je hoeft je heus niet altijd in te houden (vind ik dan :oops: )

Sterkte ermee lieve juffie
    het is al niet gemakkelijk voor je

6. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik sluit me volledig aan bij alles wat hierboven staat!

Wat een snertmens zeg! Zo mag je nooit doen tegen ouders!

Echt even je hart luchten daar hoor, want zo klein als ze zijn, baby's voelen aan of jij ze daar met een gerust hart achterlaat of niet. Het is dus heel belangrijk dat jij je prettig voelt in het ziekenhuis.

Waar gehakt wordt vallen spaanders, en dat een verpleegkundige niet uit haar hoofd weet hoe elk kindje behandeld moet worden dat kan ik me voorstellen. Dat kan een keer fout gaan. Maar dan moet ze haar fout toegeven en niet jou uit gaan lopen kafferen om haar eigen hachje te redden.

Ze heeft tenslotte wel het leven van je kind in gevaar gebracht (als jij zegt dat je dochtertje vergeet te ademen als ze op haar buik ligt.. pfff wat nou als je net even naar de wc was geweest........)

Veel sterkte!

Linda

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pfff, dat kun je toch niet maken als verpleegkundige!
    Dat zij nou misschien een rotdag heeft mag ze niet op jou afreageren en al zeker niet op je kleine meisje door de regels niet na te leven.
    Ik hoop dat je de rust vind om het te bespreken met haar of een leidinggevende en daarna gewoon lekker weer van kleine Jayda gaan genieten hoor!

Strekte en een knuffel van Olga

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zou er zeker ook werk van maken! Wat verschrikkelijk zeg! Hele dikke knuff voor jou!

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wat een rotreactie van dat mens zeg! Je hebt al genoeg voor je kiezen gehad, ze moet gewoon in het dossier kijken, dat ding is er niet voor niets! Ik heb zo met je te doen, wat zit jij in een rotsituatie zeg!

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou er ook zeker iets van gaan zeggen. En laat je niet wegjagen meis. Het is JOUW dochter, niet die van haar. Neem anders je man of je moeder mee of iemand die je kan steunen hierin. Succes.

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Wat een rotwijf zeg. Ik zal het hier niet bij laten zitten. Jij bent de moeder van het meisje en jij mag beslissen wat er gebeurt en hoe, wat en wanneer. Ik zal ook absoluut een klacht indienen en er opstaan dat zij jullie meisje niet meer hoeft te behandelen/verzorgen.

Dit is niet normaal na wat jullie hebben meegemaakt, woorden schieten me te kort, ik kan je woede helemaal begrijpen want na het lezen van jou verhaal ben ik ook woedend.

Heel veel sterkte lieverd en laat je eigen niet op je kop zitten door zo'n stom mens. Kom op voor je zelf en je kleine meid.

Liefs

12. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik had haar dus echt een lel gegeven, wat denkt zij wel niet.
    Jij bent haar moeder dus nog altijd de baas!
    Meid heel naar voor je en ik zou zeker een melding maken van wat ze heeft gedaan en om je te behandelen als een stuk stront!
    BAh wat een raar wijf zeg!

13. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Lieve Juffie, geef het wel aan bij het ziekenhuis. Het is jullie meisje en jij moet je goed voelen daar.Ik vind dat je echt het recht hebt je goed te voelen bij het personeel daar en te doen wat jouw goed lijkt.

Veel liefs en sterkte Erica

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    lieve juffie

ik sluit me aan bij de rest

veel liefs layla

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Ben het helemaal eens met de rest. Klacht indienen en niet wegblijven, omdat dat mens toevallig dienst heeft. Volgende keer zou ik het haar even heel duidelijk zeggen dat jij de moeder bent en beslist wat er gebeurt. Sterkte!

16. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Ik ben het ook met iedereen eens!
    Meis succes!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Alles wat ik zou willen zeggen is al door alle dames voor me gezegd. Vind het echt belachelijk wat die 'zuster' daar jou flikt zeg! Blijf niet uit het ziekenhuis weg vanwege haar, en dien een klacht in bij de leidinggevende! Ik denk dat ik haar daar waarschijnlijk al een petetter van hebikjoudaar had gegeven...

18. Niet meer actief

Wow meid, dit kan echt niet hoor! Je moet er wel degelijk melding van maken.. het is altijd nog jouw kindje en jij weet toch zeker zelf wat je wel of niet kan doen... en ik vind het wel heel erg van de verpleegkundige dat ze zo reageert op jou en dan nota bene het dossier niet eens lezen....

19. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Inderdaad met zowel verpleegkundige als haar leidinggevende bespreken!

Succes en veel sterkte gewenst voor de komende periode.

20. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Juffie,

Ik zou dit echt wel eens bespreken met het andere personeel hoor, dit kan toch echt niet!

Deel Deze Pagina