Ik sta op het punt om te ontploffen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jufffie, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Juffie gewoon zeggen hoor en echt niet te veel rekening met haar gevoelens houden
    Dat jij er niet meer alleen heen wil door haar is toch absurd!
    Gewoon zeggen hoor!
    En sterkte verder met de hele situatie xxx

2. 101

101 Lid

31 dec 2006
    65
    0
    0
    :confused: :confused: :confused:
    niet te geloven!, laat je eigen niet weghouden als die( piep).... er is.
    gewoon naar je dochter gaan zeg, moet een mooie tijd voor je zijn en nu is het al anders dan "normaal", laat dit niet verpesten om naar je dochter te gaan en doen wat je moet doen.
    en inderdaad wel aan haar meerder doorgeven dat ze jou niet zo kan behandelen,

echt veel sterkte :cry:

xjes 101

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik weet uit ervaring dat je zelfs mag zeggen wie wel en niet jouw kindje verzorgd het is wel de bedoeling dat je je kindje veilig en vertrouwd achter laat en dat vertrouwen heeft die @#$% beschaamd als ik jou was zou ik gewoon vragen om een andere arts omdat jij en die verpleger elkaar niet liggen dat word meer gedaan als je denkt als de kraamverzorgende niet bevalt bel je ook op en vraag je ook om een andere doe dat nu ook

JIJ, JE MAN EN DOCHTER STAAN OP DE EERSTE PLAATS

veel sterkte

groetjes nathalie

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    jee meid wat een rotsituatie heb je mee gemaakt zeg! wel goed dat je het toch ook genoemd hebt naar een vd vaste verpleegsters van je meiske.
    en zoals hier ook al genoemd is kan je aan geven dat je die verpleegster niet meer als verpleegster voor je meisje wil. en daar kan je dan ook deze situatie in benoemen. en meid je hoeft geen rekening met andermands gevoelens te houden. het zou andersom moeten zijn!
    dus meid minder lief zijn hoor.

dikke knuf!

Deel Deze Pagina