wat draagt jou man onder zijn overhemd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi dames :)

ik ben hier in de gelukkige omstandigheid, dat m'n man de strijk doet hier in huis. Maar hij maakt het zichzelf wat moeilijk :p .
    De strijk is grotendeels voor hem zelf. Overhemden (iedere dag één) + een shirt onder dat overhemd.

Om de strijk wat te minderen zei ik al van: Kun je er niet iets onder doen, wat níét gestreken hoeft te worden? Want die shirts moeten ook echt gestreken zijn, anders zie je de vouwen weer door het overhemd *zucht* .

Echte hemden wil hij niet (das zo ouwe lullerig vind-ie) , maar wat dan wel? Wat enigszins strijkvrij is en niet te zichtbaar onder een overhemd?

Dus wat hebben jullie partners :p ? En waar koop je het?
    (beetje betaalbaar zou leuk zijn...)

Groetjes
    Athina

2. tulip

tulip Niet meer actief

hier gewoon een simpel wit t shirt, maar die strijk ik niet, dat zie je niet hoor.

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Mijn man draagt ook elke dag een overhemd, maar heeft er niets onder. Heel makkelijk, hoef je ook niet te strijken en zeker betaalbaar :D:p

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier gewoon t-shirts, als je die goed strak opvouwt kan het prima zonder strijken ;)

5. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    euhm.. mijn vent draagt die witte stretch vrouwen shirts eronder met lange mouw, die zijn geloof ik 4 euro bij de primarkt

6. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.543
    8.502
    113
    Hier ook een strak wit shirt.

7. Helemaal niks geloof ik? Ik heb geen idee eigenlijk :D Ik vind het zo gruwelijk, mijn vriend draagt een pak voor z'n werk, ik vind dat dus echt hélemaal niets..

Is het geen optie dat je vriend niets onder z'n overhemd draagt, maar iets er overheen? Jasje? Of is de reden dat hij er iets onder draagt niet dat het anders te koud is?

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier elke dag een overhemd (wat ie fijn zelf strijkt) en daaronder een wit t-shirt (wat alleen gevouwen wordt.. door mij). Door het t-shirt kan hij overhemden ook een paar keer aan.

9. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Een wit tshirt, die gaan in de droger, dan netjes opvouwen en je ziet niks van de kreukels onder een overhemd.

10. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Vriendlief draagt of witte t-shirts of een hemd (is wel een moderne variant van Ten Cate). T-shirts strijk ik ook nooit zie je niets van.

11. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

strak shirt. in allerlei kleuren liggen die hier in de kast.
    Van de hema en de WE en lakeside. De hoef ik niet te strijken als ik ze netjes ophang. Als ze in de droger gezeten hebben zal het wel moeten, maar dat doe ik nooit.
    En mijn man draagt altijd overhemden.

12. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Witte (oude mannen ;)) hemden van de Hema. Zie je niets van onder zijn overhemd, maar nu draagt mijn man vaak gekleurde overhemden. Weet niet of jouw man witte of lichte overhemden draagt, want dan kan ik me voorstellen dat hij het niets vindt.
    Die hemden die ik trouwens in de droger en daarna opvouwen, dus niets te strijken!

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hier een zwart t shirt wat gewoon opgevouwn word. Hij heeft alleen maar donkere overhemden.

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier draagt vriendlief ook altijd gewoon t shirtjes eronder en strijk ze nooit kopen ze altijd bij de WE en blijven altijd netjes.

15. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Een wit T-shirt. Ik strijk ze wel, maar het maakt mijn man niets uit of het wel of niet gestreken is.
    Sommige shirts zijn strijkvrij. Meteen uit de droger opvouwen en klaar.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ook een strak wit tshirt, hij draagt zijn overhemden dan ook vaker dan 1x.
    Hij koopt tegenwoordig overhemden die je niet hoeft te strijken. Zijn wel wat prijziger, maar dat is het wel waard.

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wit tshirt, niet gestreken en zie je ook niet

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Stretch T-shirts die kreuken niet ;)

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mag ik vragen waar hij zijn overhemden koopt?

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    bedankt voor de snelle reacties! wauw!
    Iedere dag een schoon overhemd: Ze blijven zélden schoon- met dank aan onze kleine dames.

V-hals wil hij dan weer niet (ik wél!) maar oke.. die van de hema zagen er wel goed uit! Dus die ga ik misschien gewoon maar eens voor hem halen. En even kijken wat ze bij de WE hebben -heeft toch ook altijd wel mooi spul :)

---> gekeken, ik denk dat ik die dan maar ga halen..
    T - WE Fashion

Deel Deze Pagina